החלק השני והאחרון של התחקיר "האישה שהפילה את נוכל הטינדר" שודר אמש (שלישי) בקשת 12, במסגרתו קייט קונלין, מי שהייתה בזוגיות עם סיימון לבייב עם התפוצצות הפרשה ובמשך שנה וחצי, חשפה לראשונה את הסוד הגדול שלבייב סיימון מסתיר.

השגת הון, פנטזיה והשפלה פומבית: כך "נוכל הטינדר" והמתחזים עשקו אותנו

לראשונה לאחר ארבע שנים, התעמתה ססיל פלהוי, גיבורת הסרט "נוכל הטינדר" עם סיימון לבייב. בעימות תקפה ססיל את לבייב ואמרה: "שקרן! תהיה גבר ותתייצב בבית המשפט". לבייב מצדו השיב: "היא משקרת, נטפליקס שילמו לה מיליונים, אני אתבע אותה".

העימות הדרמטי של ססיל פלהוי גיבורת הסרט "נוכל הטינדר" עם סיימון לבייב (באדיבות קשת 12)

קייט קונליין, שהייתה בת זוגו של לבייב במשך שנה וחצי, כולל התקופה בה עלה הסרט "נוכל הטינדר" לנטפליקס ושבר שיאי צפייה, נכחה גם כן בתכנית. אתגר דרש מסיימון להתנצל על מעשיו בפני קייט וססיל, והוא סירב להיענות לבקשתו וטען כי כולם משקרים. לאחר העימות ציינה פלהוי כי לבייב הוא "פסיכופת אמיתי שיכול להסתכל לי בעיניים ולהגיד לי שאני שקרנית".

בשבועות האחרונים, בעקבות התחקיר, נפתחה חקירת משטרה נגד לבייב בישראל והוגשו תלונות במשטרה על ידי קונלין ועל ידי איש העסקים שמימן את לבייב, על עבירות של קבלת דבר במרמה, התחזות וזיוף. 

סימון לבייב מאיים על האקסית לקראת החשיפה של חיים אתגר (באדיבות קשת 12)

הספיישל של "חשיפה" עורר עניין רב, כאשר הפרק הראשון, ששודר ביום ראשון, השיג נתון נאה של 16.7 אחוזי רייטינג ו-388 אלף צופים. הפרק השני ששודר אמש רשם את הנתון הגבוה ביותר של התכנית מאז ינואר 2021 - 17.9 אחוזי רייטינג ו-475 אלפי צופים.

במקביל, "משחקי השף" ששודרה ברשת 13 השיגה 8.9 אחוזי רייטינג ו-255 אלפי צופים בלבד, בעוד כאן 11, ששידרה את "זמן אמת", קיבלה 2.9 אחוזים ו-68 אלפי צופים בלבד.