בחודש מרץ האחרון הסעירה את המדינה פרשת מותה של הצעירה אבישג פחימה, שנמצאה כשהיא מחוסרת הכרה לאחר צריכת סמים בדירה בה התגוררה עם בן זוגה דוד נתנזי. ימים אחדים לאחר מכן נעצר נתנזי בחשד שגרם למותה של בת זוגו, אך שוחרר בחלוף 35 ימים, לאחר שלא ניתן היה לקבוע באופן נחרץ את סיבת המוות. הערב ב"חשיפה" עם חיים אתגר אחרי החדשות ב"קשת 12" הפרשה נפתחת מחדש עם עדויות שמעוררות סימני שאלה.
 
אבישג פחימה, שנטען כי התאבדה, סטודנטית צעירה מירושלים מוצאת את מותה חודש לפני חתונתה בדירה קטנה בירושלים כשלצידה הארוס שלה, שהיה מבולבל ומקשה לספר מה אירע לה. תחילה בן זוגה נעצר בחשד למעורבות במותה,ֹאבל תוך חודש שוחרר לאחר שהתברר שתיק החקירה נתקל בקשיים. 

פרשת מותה של אבישג פחימה ז"ל בתוכנית "חשיפה" (צילום: קשת 12)

בעקבות מידע דרמטי שמגיע אליה, משפחת פחימה מחליטה לברר לעומק  מה קרה לביתם ומגלה פרטים מטרידים אודות דמותו של מי שאמור היה להיות החתן שלה. במהלך התחקיר, נחשפה המשפחה למחדלים משטרתיים בחקירה. 

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין", מתוך התחקיר, לפיה החוקר הראשי בחקירה מעביר מידע לקרובת משפחתו של החשוד. "אני קיבלתי התכתבויות בין החוקר הראשי של התיק לקרובת משפחה של דוד נתנזי", אומר האב. "וממש הוא משתף אותה בפרטים שרק המשטרה צריכה לדעת עליהם, פרטים מוכמנים. כל מיני דברים שהיו באותו מקרה, באותו יום, עדויות שהוא אמר".

זה מידע שהמשטרה שיתפה אותך בו?
"יש לי גם התכתבויות שהוא אומר לה לא להגיד לי. 'אל תגידי לאבא שלה'".

בהמשך אתגר אומר: "לקרוא ולא להאמין. במשך שבועות ארוכים החוקר הראשי בתיק מתכתב עם קרובת משפחה של דוד נתנזי. מדליף פרטים מתוך החקירה, מדווח על בדיקה שנערכה במחשבים שנמצאו בזירה, על בדיקות DNA שהתקבלו, על סתירה בגרסאות החשוד". אמה של פחימה מסכמת ואומרת: "יש פה מחדל גדול".