לפני פחות מחודש "גולסטאר מרוקו'" עלתה לאוויר וכבר בתחילת העונה נראה שמצפה לנו הרבה אקשן. זאת, לאחר ריב שפרץ בין אחד הכדורגלנים האהובים שהיו בישראל, ג'ובאני רוסו, לקומיקאי וכוכב הרשת גיא הוכמן. השניים רבו לאחר סיום משימת משחק "המימונה", והריב כבר כמעט הגיע לאלימות פיזית.

בהצצה לגולשי מעריב אונליין מוצג טקס הניפוי הראשון של העונה: "בתום ההצבעות, השחקן שיקבל את מירב הקולות, יסיר את חולצתו וישרוף אותה במדורה", אמר אייל גולן.

בהמשך, רוסו הצביע לעבר הוכמן ואמר: "הוא הגיע לתוכנית רק כדי לעשות פרסום רק על הגב שלי", בעוד הקומיקאי השיב "ממש לא". רוסו הרים את הקול ואמר: "עוד פעם אתה עונה? אל תענה לי. אל תדבר איתי בכלל". הוכמן הוסיף למצלמה: "אני לא בעד מלחמה, אבל אם הוא רוצה מלחמה אני מוכן להלחם".

כזכור, מוקדם יותר העונה התלקח הוויכוח והחלו לעלות הטונים בין רוסו להוכמן. "הוכמן הזה הבנאדם הכי מעצבן שראיתי בחיים שלי" אמר רוסו בראיון למצלמה. שניהם החלו לצרוח אחד על השני עד כדי כך שסמיון נאלץ להפריד ביניהם. "דבר יפה ותן כבוד! הוא מתעצבן מכל דבר ובא אליי במבט רצח", אמר הקומיקאי בן ה-34, והוסיף למצלמה: "בוא אליי ותהיה גבר. חושב אני פה אחד הילדים? מה אני ילד כאפות שלך? הוא הולך פה כמו איזה עבריין במגרש".