בלילה האחרון של שנת 2022, במוצאי השבת, שודר פרק נוסף בריאליטי המצליח של "קשת 12", ונחשפה דמותו של הכבש. מי שמילא את התחפושת המושקעת היה לא אחר מהדי.ג'יי המצליח אשר סוויסה, המוכר בשם הבמה שלו, סקאזי. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר הדי.ג'יי על האהבות הטריה, מעטה הסודיות של ההפקה והסוד מול בת הזוג.

איך היו המסיבות של השנה החדש? מתי חזרת הביתה?
"שבע וחצי בבוקר בערך. יש לי תינוקת מדהימה בבית. זה הדבר הכי מדהים בעולם שקרה לי, אני יכול להגיד בוודאות. תמיד אמרו לי 'אתה תראה', אי אפשר לתאר עד שיש לך את זה. זה עולם אחר לגמרי. יש לי אחלה בת זוג, עשינו ביחד את אריה המדהימה, הילדה שלנו. אני חושב שזה הדבר, אני לא רוצה להגיד 'אם הייתי יודע הייתי עושה את זה מזמן', אבל ללא ספק זה מוציא ממך משהו אחר. אכפת לך מהעולם הרבה יותר מהרגיל".


"פתאום אתה הרבה יותר מבין את האנושיות. ככה זה מרגיש לי. כשאני בא להתעצבן על מישהו אני אומר 'זה בן של מישהו'. זה עשה לי כזה. לא ייאמן. פותח לך דברים מאוד רגשיים. עושה אותך מאוד רגיש, אוהב. זה מדהים. זה הדבר הכי טהור בעולם. עם העיניים הכחולות מסתכלת עליך, היא העולם שלך. אם צריך אני אתן את החיים שלי לדבר הזה. זו הרמה, רמת האהבה והטירוף שיש פה. אני יודע שכל הורה מרגיש ככה, פשוט אני לא מתבייש להגיד את זה. קל לי להגיד את זה כי זה משהו שהוא חדש לי. ידעתי שיש לי את זה בפנים אבל לא ברמה הזאת".

איך היה להיות כבש?
"קשה. זה לא היה כבש רגיל, זה היה כבש עם 30 קילו של מסכה על הגב". 

רצית שיעלו עליך?
"לא. בכלל לא. מה פתאום. ההפך, רציתי לראות כמה הם יכולים לסבול את השירה המזוויעה שלי. זה פיפי".

אין לך מושג מי האחרים?
"לא, אין לי מושג. את לא מבינה באיזה רמות סודיות הדבר הזה עובד".

מי ידע מהקרובים אליך?
"רק היח"צ שלי".

בת הזוג?
"שום דבר. חזרתי אתמול הביתה, היא ישבה עצבנית במיטה. היא הייתה צריכה לשמוע את זה מכולם".

למה לא שיתפת אותה?
"כי חתמתי על חוזה סודיות. אין מה לעשות, זה כמו להישבע. רציתי להפתיע את העולם".

מה היא אמרה?
"זה מצחיק כי אף אחד לא ציפה, אף אחד לא ראה את זה מגיע. ההפקה הזו היא סופר-סודית. ברמות הכי סודיות. שק על הראש, דברים הזויים".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103fm