זו הייתה ללא ספק החשיפה הכי מעניינת בעונה הזו של "הזמר במסכה", אם לא בכל העונות. אמש נחשף כי מי שהייתה מתחת לתחפושת הרובוט היא לא אחרת מאשר שרית פולר, שבאותם ימים הייתה אשתו של הזמר ושופט התוכנית סטטיק. מה שהפך את הגילוי למעניין במיוחד היא תפנית הגורל החדה, שגרמה לשניים לפרק את החבילה ולהתגרש בחודש נובמבר האחרון. הגילוי כי מי שמשרה מתחת לתחפושת הרובוט היא אשתו של השופט, והעובדה כי עד למועד השידור הם הספיקו להפרד, הפכה את האירוע למעניין במיוחד. וגם משך את הצופים.

סטטיק שישב לצידו של בן אל בצילומים, כשעוד היו צמד לכל דבר ועניין, חשד כי דמותה של הרובוט היא לא אחרת מאשתו לשעבר, שרית פולק. הזמר העלה את זה בהתחלה כהלצה אבל לאחר ששמע אותה בנאמבר נוסף, החליט סופית כי מדובר בלא אחרת מפולק.

אחרי שהשמועות הציפו את הרשת, הגיעו אל הפרומואים ואפילו פולק עצמה שיתפה באחד מהם - מתברר כי הדבר היה נכון - ואתמול התגלה כי הרובוט הוא אכן, אשתו של סטטיק באותם ימים. נראה כי הבאזז סביב הפרק הביא גם את הצופים בהמוניהם אל המסך.

סטטיק ושרית פולק  (צילום: באדיבות קשת 12)
סטטיק ושרית פולק (צילום: באדיבות קשת 12)

"הזמר במסכה" שברה שיא עונתי והגיע לנתון מרשים במיוחד של 21.7 אחוזי רייטינג ו-624 אלפי צופים, ועברה למעשה בפעם הראשונה את רף 20 האחוזים היוקרתי. הפרק הקודם של הריאליטי המוזיקלי, בו נחשפה דמותו של הדי.ג'יי המצליח סקאזי גרף 15.5 אחוזים ו-412 אלפי צופים, לשם השוואה.

באותו הזמן, השידור החוזר של הסרט בסדרת "פשע אמיתי" - "להפיל את ריקו" של "רשת 13" הגיע לנתון נמוך הרבה יותר וסיים את הערב עם 5.8 אחוזים ו-171 אלפי צופים. השעשועון "האחוזון העליון" של "כאן 11" הסתפק ב-3.9 אחוזים ו-112 אלפי צופים.