ג'ודוקא האולימפית ירדן ג'רבי חוזרת לשולחן השופטים של הריאליטי האתגרי "נינג'ה ישראל", שחוזר למסך הערב ב"קשת 12". בתוכנית של דידי הררי ב-103fm, ג'רבי סיפרה על השינוי הגדול שעברה התוכנית. 

"החבר'ה הכי טובים בעולם": מתמודדי "נינג'ה ישראל" הצעירים נחשפים | צפו
"היה לי כל כך קשה וכל כך מרגש": שמלא על המעבר לעמדת השופט

"העונה הזאת הולכת להיות מטורפת. כל מה שידענו על הנינג'ה עד עכשיו, הכול פאסה. אנחנו בעצם עושים עונת דו קרב, שזה אומר, שבכל פעם שני מתמודדים מתחרים אחד מול השני. זה אומר שהכול כבר מהתחלה בדופק מאוד מאוד גבוה. מי שטועה, חושש, מעורער - במים. אז המתח הוא כבר מהתחלה. יש שלושה מכשולים שהם ב-30 שניות, מישהו צריך לעבור אותם, להגיע ראשון. זאת אומרת, שהם כל הזמן בתחרות אחד מול השני".

אם אחד מהם הגיע ראשון, מה קורה לשני?
"השני נפסל, זהו, סיים. זה אומר שכבר בתחילת העונה יהיו המון מתמודדים מאוד חזקים".

זאת אומרת, 30 השניות הראשונות בעצם קובעות מי ממשיך את המסלול.
"זה לאו דווקא הזמן כמו מי הגיע ראשון לידית מסוימת אחרי שלושה מכשולים. הם ממש באותו מסלול, הם רואים אחד את השני מצד ימין ושמאל שלהם".

זאת אומרת, אסור להסס. אין את המריחה הזאת יותר של לנגב את כפות הרגליים.
"בדיוק. אתה בספרינט. כל הזמן בספרינט".

המנחים גם כן מתחלקים?
"אנחנו לא מתחלקים, אנחנו תמיד שולחן נגד שולחן. אנחנו שולחן שמות המשפחה. איבדנו את השם הפרטי, זה רסקין, ג'רבי ושמלא, אין לנו שם פרטי - מול אסי ורותם".

זה אומר שבעצם יש כמות מתמודדים כפולה מכל שנה רגילה.
"נכון, היא כפולה וגם היא הופכת להיות חצי מהר מאוד, לא כולם עולים. יש נגיד 22 מתמודדים, ואז רק 11 ממשיכים, ורק אז שלושה או ארבעה עולים לחצי הגמר".

ויש מכשולים חדשים?
"הכול חדש כמעט. רוב המכשולים חדשים. יש גם חבר'ה צעירים, מטורפים בגיל 16. אתה לא מאמין לאילו יכולות הם יכולים להגיע. אותם צעירים גדלו על הנינג'ה. זאת אומרת, אם בעבר, היו ספורטאים שהגיעו מטיפוס ומהתעמלות, היום הם ילדי נינג'ה, הם גדלו על התוכנית".

אז הערב אחרי החדשות?
"הערב, 'קשת 12', אחרי החדשות. עונה באמת מטורפת".

יש לך כבר מועמד בראש שאת חושבת עליו לקראת הגמר?
"אנחנו כבר צילמנו את זה. אני כבר יודעת מה הולך להיות העונה, ובאמת אני אומרת שהדרך לשם היא מאוד מאוד קשה ויש המון הפתעות".

וצילמתם גם כבר את הגמר?
"הכול צילמנו".