עוד לפני שהתחילה העונה של הישרדות ‏דיווחתי לכם בבלעדיות כי הזוג הטרי שהתאהב על האי מאיה קיי וטל מורד נמצאים בנתק מוחלט מהשורדת גל רובין שהיתה בת ברית של טל מורד בשבט. הסיבה לכך, קנאה, מאיה קיי ידעה ‏על הקשר והקירבה האינטימית שנוצרה בין טל מורד לגל רובין שכללה בין היתר לינה בכפיות בלילות הקרים בשבט, ובגלל עוד סיבה נוספת שלא אגלה לכם, כי אתם תראו בהמשך לבד, ובעקבות זאת אסרה על בן זוגה להתקרב או לדבר עם רובין עם חזרתם ארצה.

כאמור אל קיי ומורד הצטרפו בהמשך גם שורדים נוספים שהחליטו להתנתק מרובין חצי שנה אחרי סיום צילומי העונה, כי כעסו עליה שחשפה תכתובת אישית בינה לדורין דותן ברשתות.  

הייתי שמחה אתמול להיות זבוב על הקיר ולצפות ביחד עם מאיה קיי וטל מורד בפרק אמש שבו סוף סוף בחרה ההפקה להציג קצת ג'וס בעונה המעייפת הזאת ושידרה על המסך את האינטימיות והקירבה שנוצרה בין גל רובין לטל מורד. רצוי שהעורך יתעורר שם, וייקח את זה מפה צעד אחד קדימה וגם יראה לנו אותם ישנים צמודים כפיות בלילות הקרים. לא צריך להיות מומחה גדול ביחסים בשביל להבחין עד כמה רובין הייתה נלהבת מהחתיך התורן של האי.

עד כמה היא הייתה כמהה לקרבה ומגע איתו, ושילבה בכל רגע נתון את ידיה בזרועותיו החסונות, רק כדי ליצור קשר בין גבר לאישה. גם לא בכדי מצאו רובין ומורד חיבור משותף בגלל שלשניים תוכנות אופי זהות של נאיביות , טוב לב בשילוב עם חוזקה. ובזמן שכל השורדים סבלו מתחת לסכך הברזנט בסופת הלילה הגשומה והסוערת, ותיארו זאת כרגע הקשה בחייהם, רובין הצליחה לראות ברגע הזה קצת קסם. ולמה תשאלו? כי אהוב ליבה היה שם לצידה בשביל לחמם ולחבק, וכשהלב חם, גם כפות הרגליים חמות, וכל הגוף כולו מרגיש חם.

ניכר שינוי גדול בעריכה כי הפרק אתמול זרם בטבעיות, ואפילו היה מסקרן והגיוני לצפייה. חזון אחרית הימים, ורובין ומורד החליטו לעשות מהפך, ובמהלך לא צפוי בחרו לבגוד בחברם הטוב ולהדיח את גיא רוזן. הנה הביאו לנו קצת אקשן מהסוג שאנחנו אוהבים לראות, בגידות, שקרים, נוכלויות, מהלכים אסטרטגיים.

אפילו גיא שיקר התמים השורד שנראה עד היום כמנודה על ידי חברי השבט, התחיל להבין סופסוף את המשחק וחוץ מניצחונות האחרונים שהביא לשבט הוא גם החליט לפתוח מבערים מול הדוגמניות הפרזיטיות  ואף הצליח להביא לצד שלו את קייסי, חביבת הקהל. אלא שכמו בכל פרק טוב, למרות המהלך הדרמטי של מורד ורובין להדחתו של חבר הברית שלהם גיא רוזן ,תפנית בעלילה, וההפקה הצליחה להפתיע אותנו בפרישה של דניאל ציוני . היה ברור שמשהו מהסוג הזה עומד לקרות  כי ההדחה של רוזן הייתה כ"כ צפויה וברורה לצופים. העריכה לא תאפשר הדחה שברורה לקהל בבית עוד לפני שהתחילה מהודרת השבט.

דניאל ציוני השורד הכי מתוק של העונה, היחיד שמצליח להכניס קצת תבלון בדרך הפיוטיות והיצירתית בה הוא מתאר מצבים, החליט לפרוש מהמשחק והותיר את מורד ורובין המומים כי המהלך שלהם סוכל, ועל ידי מי? על ידי מי שחשבה רובין כחברה הטוב. אם כבר עסקינן בקסם, דניאל ציוני היה בדיוק כזה, תמיד היה נעים לצפות ברגעים בהם כיכב על המסך, וחבל שפרש כי העונה תראה אחרת בלעדיו.

לא כ"כ הצלחתי להבין מה גרם לו להגיע להחלטה לפרוש ואם הרגיש סופסוף שייכות אז למה לא חיבק אותה ונשאר להנות מהתחושה החסרה בחייו. אבל נכבד את החלטתו ונאחל לו הצלחה.