ההפגנה שנערכה אמש בכיכר הבימה במחאה על התוכנית המשפטית של הממשלה ממשיכה לעורר עניין. היום (ראשון) הפובליציסט יוסי אסולין, עורך "בחדרי חרדים" בדימוס האשים את המגישה טלי מורנו בתמיכה בהפגנה משידור, והיא בגיבה בעוקצנות.

באופוזיציה מאיימים: "אם התאגיד ייסגר - נפעל בכל זירה אפשרית"
מנכ"ל תאגיד השידור בתגובה לקרעי: "קיצוץ של מאות מיליונים פירושו - סגירת התאגיד"

מורנו דיווחה אמש על ההפגנה בכיכר רבין נגד הרפורמה המשפטית המתוכננת, ואמרה "חששנו שההפגה לא תתממש בסופו של דבר, בגלל מזג האוויר. כ-80 אלף איש על פי הערכות המשטרה". 

דבריה גרמו לאסולין לתקוף אותה על כך שהביעה את דעתה בשידור ולהביע תמיכה בסגירת התאגיד: "כאילו מחפשים בכוח לתת עוד סיבה למה צריך לסגור את התאגיד. הזיה".

מורנו הגיבה: "אני בטוחה שיהודי טוב כמו מר אסולין לא באמת מתכוון לפגוע בפרנסתם של מאות עובדים ישראלים ומשפחותיהם בגלל טעות בניסוח שלי שנעשתה בתום לב. בשידור מורכב כמו אמש קורה שעושים טעויות. מי שמעוניין לסגור את התאגיד שיחפש סיבות קצת יותר רציניות".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כזכור, בין 80 ל-100 אלף איש נכחו במחאה נגד ההפיכה השלטונית, בכיכר הבימה בתל אביב. גשם כבד פקד את מקום ההפגנה וגרם לעיכוב מסויים. בסיום ההפגנה, יצאו אלפים בצעדת לפידים, מתוכם מאות המשיכו לגשר השלום ושם ניסו לרדת לאיילון, אך השוטרים חסמו הרמטית את כל הירידות.