בשבוע שעבר הושקה רצועת הבוקר המדוברת של "רשת 13" - תוכנית הבוקר החדשה בהובלתה של גאולה אבן. "העולם הבוקר" בגרסתה החדשה עוסקת בנושאים שנמצאים בראש סדר היום החדשותי והציבורי. בחלקה הראשון עוסקת התוכנית בנושאים שנמצאים בראש סדר היום החדשותי והציבורי ובחלקה השני בנושאי אקטואליה ''רכה'', תרבות, בידור ועוד. בכל חלק של התוכנית משתתף פאנל של אורחים מתחומים שונים. עם פרסום נתוני הרייטינג הבוקר, מעט יותר משבוע אחרי העלייה - לא בטוח שהמהלך השתלם לערוץ 13.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

פרק הבכורה של תוכנית הבוקר החדשה של "רשת 13" קיבל 2.5 אחוזים, והפסיד ל"חדשות הבוקר" בהובלת ניב רסקין שקיבלה 3.6 אחוזים ב"קשת 12". במשך כל שבוע השידורים שאחרי, המשיכה התוכנית לשמור על רייטינג של מעל לשני אחוזים, אך עדיין הפסידה למתחרה החזקה "חדשות הבוקר" של "קשת 12" בהובלת רסקין.

אמש, לראשונה מאז עלייתה, ירדה תוכניתה של אבן אל מתחת לרף שני האחוזים, כשנתון הרייטינג שלה הסתכם ב-1.8 אחוזים, לעומת "חדשות הבוקר" של "קשת 12" שהגיעה ל-4.7 אחוזים. לשם השוואה, תוכנית הבוקר בגרסתה הקודמת בהובלתם של צביקה הדר, רותם ישראל ומירי מיכאלי הגיעה לממוצע של 2.6 אחוזים, אך יש לקחת בחשבון כי הנתונים נאספו לאורך זמן, בתקופה בה קיימת ירידה קבועה בצפייה הכללית בטלוויזיה.

בשעות הפריים טיים, אמש, תוכנית הריאליטי המוזיקלית של "קשת 12" "הזמר במסכה" הובילה בגדול עם 20 אחוזים ו-519 אלף צופים, בזמן ש"משחקי השף" של "רשת 12" הסתפקה ב-8.2 אחוזים ו-230 אלפי צופים. "האחוזון העליון" של "כאן 11" סיימה את הערב עם 4.1 אחוזים ו-95 אלפי צופים.

ברצועת החדשות הובילה אמש מהדורת "קשת 12" שקיבלה  15.3 אחוזי רייטינג ו-407 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13" שקיבלה  7.5 אחוזי רייטינג ו-228 אלפי צופים, בעוד שמהדורת החדשות של "כאן 11" קיבלה 3.9 אחוזים ו-117 אלפי צופים.