הרבה לפני שגל גדות הפכה להיות "וונדר-וומן" והישראלית הכי מפורסמת בעולם, היא ניהלה קריירת משחק צנועה בביצה המקומית. כעת, נחשף פרט קטן ומעניין מעברה בארץ הקודש.

המגזין היוקרתי חשף: זו ההחלטה הסופית לגבי עתידה של גל גדות כוונדרוומן
זה מה שגל גדות עשתה בחופשה המפנקת שלה בישראל

יוצרי סדרת הקאלט "מסודרים" משנת 2007, מולי שגב ואסף הראל, התארחו בפודקאסט של מני אבירם  "הקלט כסדרה". בפודקאסט של "קשת 12" היוצרים חשפו סודות שנשמרו מאחורי הקלעים של התוכנית שעקבה אחרי ארבעה חברים שנמצאים רגע אחרי האקזיט הגדול ומתרגלים לחיי העושר החדשים שלהם.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שגב סיפר כיצד נולד הרעיון לסדרה: "כשאסי כהן הגיע לקשת חיפשנו לו פרויקט. עלה הרעיון לכתוב על אנשים שעשו אקזיט. באותם ימים, שלושה יזמים עשו אקזיט כשמכרו את ICQ ב-300 ומשהו מיליון דולר. זו פעם ראשונה שקרה כזה דבר. הכרתי את אחד מהם, הוא היה יושב איתנו בים ושותה בירות. נראה כמונו, עם שיער ארוך. פתאום הוא שווה 100 מיליון דולר. זה היה מיינד-בלואינג. לא הבנתי איך דבר כזה קורה, מה זה עושה לבן אדם. זה הצית את הדמיון של הרבה מאוד אנשים".

כשנשאלו לגבי הדמויות הנשיות בסדרה השיב שגב: "עשינו הרבה אודישנים והתאמות. בעונה השנייה היה לאסף הכבוד להגיד 'לא' לגל גדות. היא הייתה די אנונימית, אבל עשתה אודישן מדהים והעיפה אותנו עם הכריזמה שלה. אבל, בסוף יש מאצ'ים עם אסי. אסי בסדרה הוא גבר מאוד דומיננטי שמשחק בראש של הדמויות הנשיות. אסי היה כל כך הלום ממנה, היא הקטינה אותו, לא היה מה לעשות עם זה. היא גם הייתה יותר גבוהה ממנו. נאלצנו לסרב ו'להעיף' אותה להוליווד קיבינימט".

אסף הראל הוסיף: "היא עשתה אודישן מדהים, פשוט נשמטה לי הלסת - אבל מולי אמר, 'תשמע, היא אובר. כל כך יפה, כל כך קורנת. בסוף, היא צריכה להיות עיתונאית ומגישת חדשות'. משהו בזה הרגיש למולי לא אמין. אני זרמתי".