צוות "חדשות 13" בראשות אודי סגל, שהגיע להגיש את המהדורה המרכזית ממקום הפיגוע בשכונת נווה יעקב בירושלים, הותקף על ידי הנוכחים לאחר סיום השידור, תוך העפת גדרות על העיתונאים, קריאות גנאי שונות, צעקות "עופו מפה" וגרימת נזק לציוד הצילום.

אשר היה רק בן 14 כשנרצח, גבאי בית הכנסת הלך לשיעור ונורה למוות

מ"חדשות 13" נמסר: "צר לנו שכך מסתיים שידור חשוב, מורכב וכואב מזירת הפיגוע הנורא בנווה יעקב. לא מתקבל על הדעת שצוות חדשות מותקף כשהוא מבצע את תפקידו לטובת הציבור כולו, ומתוך כבוד והזדהות עמוקים עם השכונה שחוותה טבח נורא. צוותינו היו עדים לתוקפנות של חלק מהנוכחים גם כלפי עמיתינו מגופים אחרים שנכחו במקום. אנו משתתפים בצערם של משפחות ההרוגים, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ומייחלים לימים שקטים יותר".

מנכ"ל חברת "חדשות 13", אבירם אלעד, אמר בתגובה: "אני מגנה ומוקיע את התקיפה של צוות חדשות 13 הערב בירושלים. נמשיך לסקר ולהביא לאזרחי ישראל את החדשות מכל מקום ובכל זמן. לא נרתע ולא נפסיק לבצע את תפקידנו, בטח שלא אלון ואודי, שניים מבכירי העיתונאים בישראל. אני קורא למשטרת ישראל לפעול על מנת להבטיח את ביטחונם של עיתונאי ישראל".

מ"הדגלים השחורים" נמסר: "אנו מגנים בתוקף את האלימות של פורעי החוק תומכי הדיקטטורה נגד אנשי 'חדשות 13'. הקללות אותם צעקו המפגינים מגיעות ישירות ממסדרונות הממשלה. המתקפה בשבועות האחרונים על התקשורת הופכת לאלימות פיזית ומזעזעת. מדינת ישראל נמצאת בימים חשוכים, אנו נחושים להיאבק למען ישראל, למען הדמוקרטיה ולמען תקשורת חופשית".

העיתונאי אודי סגל מסר: "אני אבל וכואב את מותם של הנרצחים בירושלים. באנו לספר את הסיפור שלהם. לדווח. האלימות, והגזענות הבוטות כלפי העיתונאים היו מיותרות. זה לא מרתיע אותנו. אנחנו בסדר, אבל אולי טוב להזכיר גם הערב שדרך ארץ קדמה לתורה".

מנכ''ל רשת 13, יורם אלטמן, בעקבות תקיפת צוות חדשות 13 אתמול בזירת הפיגוע בנווה יעקב: "אני מגנה בתוקף את הניסיון לפגוע בצוות חברת חדשות 13. גילויי אלימות פיזית או מילולית כלפי עיתונאים וצוותי תקשורת מכלי תקשורת כלשהו, המגיעים לסקר ולדווח מהשטח בזמן אמת זה חציית קו אדום. אני מחזק את ידיהם של אנשי חברת החדשות ובטוח כי ימשיכו לעשות את עבודתם החשובה ללא מורא. תקשורת חופשית היא בנשמת אפה של הדמקורטיה וכל ניסיון לפגוע בה הוא ניסיון לפגוע בדמוקרטיה הישראלית".