לקראת ההשקה הגדולה: סדרת הדוקו הביטחונית שתעלה רק ללקוחות FREE TV. אחרי שנחשף כי תוכנית הריאליטי לאב איילנד תשודר - FREE TV, חברת הסטרימינג מכריזה על סדרת תוכן מקור חדשה שצפויה לעלות בקרוב: "רצועת הביטחון" סדרת דוקו-מלחמה חדשה שתעסוק בשנות הלחימה בלבנון. בסדרה יופיעו חומרים נדירים שלא שודרו עד היום – ביניהם רגעים יוצאי דופן מפציעתו של הצלם שלומי אפריאט.

‏FREE TV, חברת הסטרימינג החדשה שצפויה לעלות בקרוב, ממשיכה בתנופה לקראת השקתה – ומודיעה היום על סדרת דוקו-מלחמה, "רצועת הביטחון", שתעסוק בשנות הלחימה בלבנון ולאורך הגבול לאחר הנסיגה. הסדרה תעסוק בפצע הפתוח של גבול הלבנון ובה ייחשפו תיעודים של הקרבות, החטיפות, ההיתקלויות, המטענים, הפצועים ורגעי הלחימה – באופן שלא ניראו עד היום.

כמו כן, הסדרה תביא גם את סיפורם של הקצינים, הלוחמים, הצלמים ואזרחי הצפון במהלך המערכה הארוכה ביותר מבין מערכות ישראל. הדוקו מבוסס על הארכיון העצום של חברת טופליין – בבעלות האחים אפריאט - תושבי קריית שמונה, שצילמו במשך שלושה עשורים את האירועים הביטחוניים בגבולה הצפוני של מדינת ישראל וברצועת הביטחון.

כחלק מהסדרה, יובא תיעוד של חומרים נדירים שלא שודרו עד היום, ביניהם גם רגעים יוצאי דופן מאירוע פציעתו של שלומי אפריאט, שבמהלך עבודתו כצלם נפצע באורח קשה, כשהתלווה לשיירה של צה"ל שעלתה על מטען סמוך לבינת ג'בייל. באמצעות התיעודיים הנדירים הבלעדיים, הסדרה תשפוך אור על הרציונל והמניעים שהנחו את תפיסת הביטחון בגזרת לבנון, את אופן הפעילות הצבאית באזור וכן את המחיר היקר מנשוא שגבתה מערכה זו.