פרשת אבי חימי: עורכת הדין שנפגעה לכאורה על ידי עו"ד אבי חימי וטענה כי הטריד אותה מינית בשיחת וידאו לקראת המלצתה לשופטת, הדפה הערב (רביעי) את טענותיו של חימי, שטען כי בין השניים התקיים רומן בהסכמה: "תירוץ עלוב, תלוש מהמציאות".

אבי חימי מתייחס לראשונה לסערה ומצהיר: "מוכן ללכת לפוליגרף"
״כן ביבי, לא ביבי״: אילה חסון פורצת בבכי בשידור חי

בשיחה עם אילה חסון ששודרה במהדורת החדשות בערוץ 13, התייחסה עורכת הדין לטענות חימי, ואמרה: "עצוב מאוד שזו הייתה תגובתו. בכלל, שהוא בחר להשתמש בתירוץ עלוב, לא נכון, תלוש מהמציאות, כי רומן גם ניתן להוכיח. אני באמת לא יודעת לאן זה מקדם אותו, אבל עצוב לי. לא היה לי רומן איתו, ממש לא. מרבית הפעמים שנפגשנו זה היה בנוכחות אנשים נוספים, במקום פומבי".

"אז הוא שיקר?", שאלה אילה חסון את עורכת הדין, שענתה: "לצערי הרב כן, הוא בחר להמציא או לבדות רומן, מאשר פשוט להתנצל". כששאלה חסון את עורכת הדין האם חימי מפעיל את סביבתו נגדה, היא ענתה כי "לא יודעת להצביע עליו, אני רק יודעת להגיד שביומיים האחרונים אני מותקפת, מוטרדת, התמונות שלי רצות בכל מקום. פוסטים בגנותי, טלפונים מאנשי קשר משותפים שלנו, מגופים וארגונים, רדופה".

היא המשיכה: "זה היה לי ברור שבמכונה כזו מטורפת ועוצמתית יפתחו מלחמה. לא לשם רציתי להיגרר, אחרת מלכתחילה גם הייתי מגישה תלונה, שזה מה שנמנעתי כדי לא להגיע למקומות האלה. חבל לי שזו הייתה הבחירה שלו במקום לבוא ולהתנצל. זו לא סיטואציה פשוטה, גם אם יש מי שחושבים, ובעיקר חושבות לצערי הרב, כי אני רואה הרבה תקיפה של נשים כנגדי, אני יודעת שאני עומדת מול גוף שכרגע במלחמה נגדי. אני מקבלת טלפונים ואיומים והתקפות כנגדי ופניות של כל מיני אנשים שבעצם מנסים להקליט או לבדוק מה היה. אני די חששתי, ואני מבינה גם למה עכשיו".