בשנתיים האחרונות המפיק והיוצר קובי סיט התעסק ללא הרף בסיפורו של פושע המלחמה הנאצי אדולף אייכמן, שהוצא להורג בישראל ב־31 במאי 1962, לאחר שהורשע בביצוע פשעים נגד האנושות ונידון למוות בפעם היחידה בתולדות ישראל במשפט בינלאומי שנערך ב"בית העם" בירושלים. בשבוע שעבר קיבל סיט כבוד גדול, כשהסדרה שלו  "אייכמן – ההקלטות האבודות" הפכה לסדרה הישראלית הראשונה שנמכרה ל"אמאזון פריים", על כך ספיר כתב בתרות של "חדשות 13", עמית קוטלר", לאיריס קול ב-103FM.

במרכז עיסוקו של סיט היה הניסיון לאתר הקלטות נדירות של אייכמן, שטרם נחשפו במלואן. בהקלטות אייכמן מתאר את פשעי המלחמה שביצע במהלך מלחמת העולם השנייה". "ההקלטות הן למעשה שריד מראיון חשאי שערך אייכמן, אז במחבוא בבואנוס איירס, עם העיתונאי ההולנדי הנאצי ויליאם סאסן בשנת 1957. 

"סדרה ישראלית ראשונה שנמכרת ל'אמזון פריים'. אנחנו מכירים הרבה סדרות ישראליות שנמכרו לנטפליקס, מוצאים לא מעט כאלה", סיפר קוטלר. "סדרה ראשונה מגיעה עכשיו ל'אמזון פריים'. סדרה ששודרה בישראל ביוני האחרון ב'כאן 11'. סיפורו של אייכמן, בלי לבאס את השידור, זה באמת סיפור שמסעיר את העולם. הסדרה הגיעה להקלטות שלא סופרו, שנשארו מחוץ למשפט בשנות ה-60. זה מאוד מעניין שדווקא את הסדרה הזו בוחרים ב'אמזון' לשדר. כבוד לתעשיית הדוקו הישראלית שממשיכה לתת בראש בעולם".

בהמשך השיחה סיפר קוטלר על ההכנות לאירוויזיון 2023: "חובבי האירוויזיון מפסיקים לספור את הזמן עד התחרות בחודשים ומתחילים לספור במאה ימים. הבריטים שישדרו את האירוויזיון השנה יעשו כבוד לביטלס בתחרות עצמה, אבל הכבוד המרכזי יהיה לאוקראינה שזכתה בתחרות שנה שעברה. הלוגו של האירוויזיון הוא בכחול צהוב, צבעי דגל אוקראינה, הסלוגן הוא 'מוזיקה מחברת בנינו'. רוסיה מודחת. לפני כמה שנים, בעיקר בהקשר של ישראל, האיגוד נורא טרח להוציא הודעות 'אנחנו לא גוף פוליטי', והיום הם קצת שינו את עורם. כן יש פה אמירה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm