מגישת החדשות אילה חסון הבהירה היום (שלישי) כי תקלה טכנית אירעה בשידור אמש של חדשות 13, וגרמה לכך שהכיתוב "פני הרוע", שהופיע על גבי כתבה על האנס מגדרה, הופיע על המסך גם כשדיברה על פרשת עורך הדין אבי חימי.

״כן ביבי, לא ביבי״: אילה חסון פורצת בבכי בשידור חי
"גרסתה שקרית ומופרכת": חימי הגיש תלונה נגד עורכת הדין שטענה נגדו

"למען הסר ספק", כתבה חסון בחשבון הטוויר שלה. "הכתוב אמש שנשאר על תמונתו של עו"ד אבי חימי, היה תוצאה של טעות טכנית של חדשות 13. לי לא הייתה שום מעורבות קשר או אחריות לשגיאה הלא ראוייה הזו".

בתוכנית אמש חסון דיברה בקטע הפתיחה על האנס מגדרה ועל המסך מאחוריה נראתה תמונה שלו עם הכיתוב "פני הרוע". בהמשך, עברה המגישה לדבר על אבי חימי, ועקב תקלה טכנית, לטענתה, גם על תמונתו של חימי נראה הכיתוב "פני הרוע". האירוע בשידור גרם לכך שגולשים רבים תקפו את מגישת החדשות, שלכאורה משווה בין חימי לאנס.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אבי חימי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אבי חימי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

כזכור, בשבוע שעבר בתוכנית "חמש" עם שרון גל בערוץ 13, התייחסה לטענות נגד אבי חימי, שטענו כי הטריד מינית לכאורה, ושיתפה בדמעות: "אני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה, יש אינספור עניינים שקשורים באבי חימי בתחומים של נשים - וכל דבר הופכים לכן ביבי או לא ביבי".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"הוא יודע למה הוא התפטר", הבהירה חסון על עורך הדין, "הוא רוצה שירחמו עליו, שיגידו שצריך לסלוח לו, ושיניחו לכל המקרים. יש אינספור עניינים שקשורים בו בתחומים של נשים, זה דבר מדהים. אני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה. החייתיות הזו, 'זה כן ביבי, לא ביבי' - אנשים פשוט ירדו מהפסים, חיות טרף".

על עורכת הדין שהתראיינה לחדשות 13 וטענה כי הוטרדה מינית על ידי חימי, אמרה חסון: "יושבת עורכת דין, אולי לא גאונה, אולי חכמה, מתאימה להיות שופטת או לא מתאימה. היא אמרה לי 'אני לא רוצה לדבר על זה, אני בניתי חיים'. אני חטאתי ושכנעתי אותה לדבר", היא הודתה. "איבדתם את זה? ירדתם מהפסים? תתביישו לכם", אמרה.