"המלון של פולטי" חוזר: השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון קליז יחזור אל מסך הטלוויזיה שלנו בקרוב עם הדמות המוכרת באזיל פולטי, זאת בעקבות חידוש לסדרה האנגלית האהובה "המלון של פורטי".

השחקן יחבור לבתו קמילה קליז, והשניים צפויים להתחיל לכתוב את הסדרה החדשה, בה גם יככבו כאב ובתו. לפי גורמים המעורים בפרטים, "הסדרה תחקור כיצד באזיל פולטי המוגזם, הציני והמיזנתרופי מנווט בעולם המודרני", כשהעלילה מתמקדת במערכת היחסים שלו עם בתו, בזמן שהם מנהלים יחד מלון בוטיק.

ג'ון וקמילה קליז יעבדו עם במאי הקולנוע רוב ריינר והצוות שלו. וכשנפגשו לראשונה, אמר קליז כי פגישתם הייתה "אחד המפגשים היצירתיים הטובים ביותר שאני זוכר". כמו כן, ריינר אמר: "ג'ון קליז הוא אגדה קומית. רק הרעיון לעבוד איתו מצחיק אותי".

ג'ון קליז (צילום: REUTERS/Dado Ruvic)
ג'ון קליז (צילום: REUTERS/Dado Ruvic)

כזכור, הסדרה המקורית הייתה באוויר למשך שתי עונות בנות שישה פרקים כל אחת, ונתפסה בעיני רבים כאחת מקומדיות הטלוויזיה הטובות ביותר בכל הזמנים. בשנת 2019, הסדרה נבחרה לסיטקום הבריטי הגדול ביותר אי פעם בסקר של רדיו טיימס. זאת, אחרי שב-2009 ג'ון קליז אמר שלעולם לא יהיה עוד פרק בתוכנית.

"אני חושב שכולם יתרגשו אם נעשה סדרה חדשה", אמר. "הבעיה היא שכשאתה עושה משהו שמקובל בדרך כלל כטוב מאוד, מתעוררת בעיה איומה, והיא: איך מתעלים את זה? הציפייה למה שתעשה כל כך גבוהה".