ערוץ הספורט רכש מידי ערוץ Eurosport של Warner Bros. Discovery את זכויות השידור לארבע האולימפיאדות שיתקיימו בשש השנים הקרובות: אולימפיאדת החורף במילאנו (2026), אולימפיאדת לוס אנג'לס (2028), אולימפיאדת החורף ב- 2030, אולימפיאדת בריסביין (2032) וכן לאולימפיאדת הנוער. בכך משלים הערוץ 16 שנים של שידור האולימפיאדה משנת 2016, כאשר רכש את זכויות השידור לאולימפיאדת ריו. בקיץ 2024 תשודר בערוץ הספורט אולימפיאדת פריז.

במסגרת ההסכם ישדר ערוץ הספורט מאות שעות סיקור של אולימפיאדות  הקיץ והחורף תוך ליווי המשלחות והספורטאים הישראליים ומתן חווית שידור אולטימטיבית לצופים בישראל. 

קנצ'י בלוסוויק, סמנכ"ל ההפצה והפיתוח העסקי SEE NEE MED Israel,, Warner Bros.  Discovery  אמר: "אנו שמחים להמשיך להעניק את זכויות השידור לשותף הנוכחי שלנו בישראל, ערוץ הספורט. בכך הצופים הישראלים לא יחמיצו ולו רגע אחד מהמשחקים האולימפיים והספורטאים האהובים עליהם".

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט: "ערוץ הספורט ימשיך להיות הבית של שידורי האולימפיאדה והספורטאים הישראלים, וישדר את כל המשחקים בעברית, עם מיטב השדרים והפרשנים גם בשנים הבאות. נמשיך לספק לחובבי הספורט תכנים אטרקטיביים ולתמוך בספורט הישראלי".