תאגיד השידור 'כאן 11' ערך היום (רביעי) במרכז התרבות מדיטק בחולון אירוע השקת התוכן לשנת 2023 בהשתתפות הנהלת התאגיד, מאות יוצרים, מפיקים ושחקנים. זאת, בצל איומי הסגירה של התאגיד על ידי שר התקשורת קרעי.

כפי שפורסם ב"מעריב": סגירת תאגיד השידור הציבורי תוקפא עד להודעה חדשה
התאגיד יינצל? בכירים בליכוד נגד ח"כ קרעי: "זה מזיק לרפורמה המשפטית"

גיל עומר, יו"ר מועצת 'כאן': "תחת איומים השכם וערב, אנחנו כאן, ממשיכים בשליחות הציבורית שלשמה הוקמנו - יצירה ישראלית, מגוונת ואיכותית שזוכה לחשיפה, להישגים ולפרסים ומביאה פרנסה לאלפי משפחות בישראל. למרות ההפחדות והניסיונות לשלוט, אנחנו מציגים חדשות עצמאיות. התמיכה בנו חוצת מגזרים, הרי שאם היה מי שתהה למה צריך או מה שווה התאגיד – התשובה היום ברורה מתמיד".

גולן יוכפז, מנכ"ל 'כאן': "השבועות האחרונים הוכיחו גם לגדולי הספקנים - אין גוף ציבורי בישראל (אולי מלבד צה"ל) שאהוב כמו תאגיד השידור הישראלי, עם אהדה והערכה חוצת מגזרים, עמדות וגילאים. הרוח הגבית חסרת התקדים הזו נותנת לנו כוח אדיר להמשיך להיאבק למען קיומו וחופש הפעולה המוחלט של כאן. אסור להתבלבל - האיום לא הוסר, העננה לא התפוגגה - נמשיך להילחם למען עצמאות השידור הציבורי בכל כוחנו".

מנכ''ל 'כאן 11' גולן יוכפז (צילום: אבשלום ששוני)
מנכ''ל 'כאן 11' גולן יוכפז (צילום: אבשלום ששוני)

טל פרייפלד, סמנכ"לית הטלוויזיה 'כאן', אמרה באירוע התוכן של התאגיד: "השידור הציבורי הוא הכוח המניע של היצירה הטלוויזיונית הישראלית. בשנה הקרובה נשדר בכאן 11 כ-80 הפקות מקור חדשות, חלקן כבר מוכנות, חלקן עדיין בשלבי עשיה שונים. זה שלל מדהים של פרויקטים טלוויזיוניים שמאירים כל אחד בדרכו את הפנים המגוונות והאותנטיות של החברה הישראלית".