מגיש חדשות 13, אודי סגל, הציג היום (חמישי) מונולוג חריף נגד חוק הכותל, אותו העלו חברי כנסת ממפלגת ש"ס והציעו כי מי שלא יתלבש צנוע במתחם הקדוש, ישלח למאסר.

"חוק הכותל" לא יעלה להצבעה; נתניהו: "הסטטוס קוו יישמר"
ח"כ מהאופוזיציה על "חוק הכותל": "מטרללים את נתניהו בממשלה של עצמו"

״אם אתם רוצים לדעת אם אתם יהודים לפי הממשלה הזו, תקראו טוב טוב את חוק השרוולים", אמר סגל בפתח דבריו, "הסיפור של החוק הוא הסיפור של היחס של הממשלה לכולנו, כלומר לכל מי שהוא לא בדיוק תומך ש"ס או מתפלל בישיבה. הכותל, נזכיר לאריה דרעי, שוחרר על ידי מישהו שהיה שר בממשלתו, יצחק רבין, אז רמטכ"ל, ע"י ממשלה לא עלינו ממשלת שמאל של לוי אשכול".

"עם השנים הציונות החילונית עשתה את מה שהיא עושה במשך הרבה שנים - היא ויתרה", הוסיף, "ויתרה על הזכות על הכותל כאתר היסטורי לאומי, אתר מורשת שמאחד את כל הציבור בישראל, והעבירה אותו לידיהם הדתיות, אבל דרעי ניסה לעשות היום את הסגירה האחרונה".

צפו במונולוג החריף של סגל:

אודי סגל במונולוג חריף נגד חוק הכותל. (צילום: באדיבות חדשות 13)

"הכותל הפך לבית כנסת - אדם חילוני לא יכול לבוא לשם ולהתייחד עם שלוש בנותיו, הוא צריך להיפרד לעזרת גברים ועזרת נשים. גם התוכניות שנתניהו בעצמו קידם של רחבת הכותל הדרומי לקונסרבטיבים רפורמיים וחילוניים, גם זה כבר לא קורה. עכשיו דרעי בחוק השרוולים הופך את הכותל לבית כנסת אורתודוקסי שמיועד רק לאורתודוקסים", ציין.

לסיום, אמר סגל כי "אז אם אתם לא באים טוב לממשלה בעיניים, אתם לא מתלבשים כמו שהיא רוצה ואתם לא בז'אנר המתאים ביהדות, תדעו שבעיניי הממשלה הזו אתם לא מספיק יהודים״.