השקרים נעשים מתוחכמים יותר, המשימות עולות שלב וגם זמן המסך של התוכן השיווקי עולה. כן, אין ספק שהאיחוד נכנס להילוך גבוה, והוא עומד להגיע לשיא לקראת מועצת השבט הראשונה של 11 המופלאים. הבעיה שיש כמה ששולטים באיחוד מהרגע שהתחיל, או יותר נכון אדם אחד, והוא לא כל כך נראה בצד של הטובים.

הישרדות איחוד או מאוחד? מה שבטוח: הבחירה הגורלית שייכת לרומיאו ויוליה
אחרי הריב הסוער בשידור חי: משתתפת "הישרדות" בתגובה ראשונה למילים הקשות

לפני שנתייחס אליו, חייבים לציין כי שיקר היקר והאהוב שלנו חזר מפגרה קצרה עם רעל בעיניים. הוא החליט על שינוי גישה, ובמקום להיות נוכח בין חברי השבט הוא פתח משרד על החוף, שבו הוא מקבל את חבריו ומסביר להם בזה אחר זה כיצד קייסי משולה לאישה בוגדת, ואת גיא רוזן שדרדר אותה להדחתו כמאהב שלא אשם בסיטואציה. בסוף נימוקיו הוא הודיע שקייסי ממש מסוכנת ועליה להיות המודחת הבאה.

קודם כל יאמר לזכותו שיש בדבריו משהו נכון. קייסי שיפרה את מצבם של שיקר ואלית בשבט הקודם לאחר הדחתה של הפרינססה קשתי, והחליטה בזמנו שזו הזדמנות טובה להיפטר משחקן חזק ואהוב כמו שיקר ולא אלית או מאיה לדוגמא. ההדחה הזאת שרפה אותה סופית אצל שיקר, ששב לבת בריתו אלית. היא בינתיים לא נראית כל כך מעוניינת בהדחת מישהו מבייבאין לשעבר או גיא רוזן. כרגע אלית הראתה חוזקה אסטרטגית והתחייבה אמונים (או לפחות ככה זה נראה) לאותם חברים שעד לפני שנייה רק התלוננו על כמה היא מיותרת ופשוט חיכו לרגע בו יעיפו אותה. מה נאמר? באמת מהלך גאוני של אלית.

אלית בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
אלית בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

גיא רוזן ממשיך לדרדר את קייסי ומשכנע אותה שהם ידברו עם טל וישקרו לו בבוטות בניסיון לסכסך בין בני בריתו. לא שאני פוטר מקייסי לגמרי את האחריות, אבל אין ספק שכל זמן של מישהו ליד גיא רוזן מדרדר את עצמו מוסרית עם הזמן. בכל מקרה, השניים מגיעים לטל וטוענים כי קיבלו הצעה לברית מאבירן ונטשה. מזלנו שטל לא האמין להם, אבל ניסה לגרום להם להאמין שהוא איתם והסכים להושיב את קייסי בצד במשימת צמיד הווטו, כשסיכן את עצמו הרבה יותר בזמן שגיא רוזן התקרב לזכייה בצמיד.

אבל רגע, עד עכשיו דיברנו רק על מה שמסביב ולא על הנושא עצמו. ומה הנושא אתם שואלים? גל רובין. מרגע שהתחיל האיחוד גל נמצאת על הכוונת של גיא רוזן, שזה אומר במילים פשוטות הכוונת של שבט בייבאין לשעבר. למה? כי הוא החליט. מצד אחד אפשר להבין את הכיוון, בכל זאת שחקנית חזקה מאוד, גם פיזית וגם אסטרטגית. מצד שני היא לא ממש עשתה פה משהו למישהו.

גל רובין בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
גל רובין בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

אז אם כבר למה לא להדיח את דורין? התשובה פשוטה: חברה של גיא רוזן, משמע, לא נוגעים בה. בואו נודה שבלעדיו היה קונצנזוס ממזמן להעיף אותה, היא פשוט שרפה את עצמה איפה שרק דרכה. תכל'ס אני איפשהו קצת מקווה שחברי שבט בייבאין לשעבר יתנערו מגיא רוזן בהמשך, כי כל מי שהיה עמו תקופה יודע שהוא מסוכן אסטרטגית, וגם משחק קצת מלוכלך.

לסיכום, מה שקורה כרגע בשבט המאוחד הוא בעיקר מרגיש כמו בלגן. דוגרי, הם הרבה. כל אחד שם חושב יותר מה הוא ירצה לעשות, דווקא בגלל שיש לכולם מרחב תמרון יותר גדול בין המחנות. המרוויחים של הבלגן עד כה הם דווקא אלו שהיו עד כה על המוקד. דורין או אלית, שזוכות לשקט נפשי וצועדות בבטחה להמשך, או שאולי לא...? הבטיחו לנו שבפעם הבאה לא נאמין מי יודח. די מקווה שההפתעה הזאת אכן שווה את זה.