השעשועון המצליח "המרדף", זוכה פרס האקדמיה במשך חמש פעמים ברציפות, חזר אמש לעונה שביעית, אליה שב המגיש עידו רוזנבלום.

רוזנבלום הנחה את השעשעון במשך חמש עונות (מתחילת שידורו) וחוזר להיות המגשר בין המתמודדים לשני הצ'ייסרים איתי הרמן ומיכל שרון, אשר שום פרט מידע, שולי ככל שיהיה אינו נעלם מעיניהם, והם יודעים תמיד לענות על כל שאלה בזריזות חיננית. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר רוזנבלום על החזרה לתוכנית.

אתה יכול להבין איזו שמחה לאיד יש כשמנצחים את הצ'ייסרים?
"בוודאי, אני חושב שזה היופי של התוכנית. להבדיל משעשועון רגיל בו המתודד משחק נגד התוכנית כיבכול, פה יש לנו את JR, אתה נהנה לשנוא אותם במירכאות. אני נורא נהנה לראות את הצ'ייסרים, אבל אל אכפת לך שייכשלו לפעמים. וזה בדיוק המתח".

מהי התוכנית שזכו בה בהכי הרבה כסף?
"אולי 300 אלף ומשהו, משהו באזור, אבל תחשבי שאלו 3-4 אנשים. זה פרס טלוויזיוני מאוד גבוה".

על מה זה עובד לדעתך?
"זה גם מי שהם, הצ'ייסרים, מארי ידע מטורפים שהשריר הזה עובד אצלם כל הזמן, וגם אני מניח שלקרא העונה הם מתחיליםם טיפה לאוורר, מבחינתי הם ספורטאים. בסוף עולם הידע יש לו מגבלה ותבנית מסוימת, וזה מה שייפה כי אם לא הייתה לזה מסגרת זה לא היה מעניין. לראות אותם משתפרים כל הזמן, פה הם מגיעים חדשים".

מה זה עושה לך? אתה יודע גם הרבה דברים?
"אני יודע אך לא ברמה הזו, אבל יש לי גם חיבה לעולם של הידע הבלתי הכרחי הזה שאין ממש מה לעשות איתו חוץ מבשעשועונים. יכולתי להיות אחלה מתמודד, אבל לא מהטובים מאוד. מה שכן קורה לי ואת זה אני מאוד אוהב, כי אני מאמין באל השעשועונים, שהרמה היא אמיתיתת. גם אם הצייסרים ינצחו וגם אם יפסידו, זה טוב לתוכנית".

אתה יוצא להפגנות?
"אני אדם אופטימי, אני חושב שאני לא באמת מזהה פה אח שכועס על אח, את הדבר הזה אני לא רואה, ואני מקווה שההיגיון והממלכתיות ינצחו".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm