התסריטאי והקומיקאי רשף לוי תקף היום (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפוסט שפרסם בפייסבוק, בו סיפר על רון שרף, ששירת כקצין בסיירת מטכ"ל, שנעצר במהלך "יום ההתנגדות לדיקטטורה". 

חסימות ועימותים: ההפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט נמשכות | עדכונים שוטפים

בהתייחס למחאה המפלגת את העם, כתב: "אני לא חושב שיש קרע בעם שלנו. אני חושב שיש קרע בין הפוליטיקאים שלנו ובין העם. אני יודע שהפוליטיקאים שלנו אוהבים לקלל את חלקי העם שלא מסכימים איתם. שהם התחילו לקלל טייסים ומילואמינקים של גולני שלא מוכנים לחיות בדיקטטורה. אנשים שקללתם היא אומנותם. אנשים שהם ישראל הראשונה בעצמם – חברי כנסת שרים, סופרים, מנחי טלוויזיה בערוץ 14 או 13. אתה לא יכול להמשיך להיות ישראל השנייה אחרי שאתה מצליח – זה נכון גם לגביהם. אני אומר לכם שאת רון שרף אתם לא תשברו. כשהיינו בני 21 המדינה אירגנה לו פאקינג סדרת שבי בסיירת מטכ"ל. יש סיכוי שהמעצר שלו הוא פחות קשוח".

"אני מקווה שמישהו ייתן לראש הממשלה לקרוא את זה - תפסיק את הטירוף הזה מר נתניהו, תחזור להיות נתניהו האח של יוני, שים את נתניהו אבא של יאיר בצד", המשיך רשף. "תחזור להיות ביבי שנמנע ממלחמות מיותרות ושומר על בית המשפט ועל הכלכלה. החוקים ההונגריים והפולנים האלה לא יעברו כאן, כי מולם עומדים אנשים כמו רון שרף, הילד שמכיתה ג' חלם להיות בסיירת מטכ"ל, גם בגללך. אתה מכיר אותם. אתה היית פעם אחד מהם. ואתה יודע שהם לא יפסיקו. כי המדינה הזאת היא האהבה הגדולה שלהם, והם לא יפסיקו להילחם עליה לעולם".

הפוסט המלא: