מעצבים מבטיחים מנסים להרשים שופטים מומחים בתקווה לזכות בפרס כספי שיכול לשנות להם את הקריירה, ובאותה הזדמנות להפוך לדבר הגדול הבא בעולם האופנה: זהו הפורמט של הריאליטי "האופנה הבאה" שחזר ל"נטפליקס" לעונה שנייה. טאן פראנס, ג'יג'י חדיד ואלכסה צ'אנג מובילות את תוכנית המציאות האופנתית. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה כתבת התרבות שירי ישועה ("ווואלה") על העונה החדשה.

'האופנה הבאה' ממתינה לי, עוד לא ראיתי, נראה  אם תשכנעי אותי או תורידי אותי מזה
"אני מאוד אוהבת, עלתה העונה השנייה שלה לנטפליקס. למי שאוהב ריאליטי של עיצוב, אופנה ויצירה זה זה. זה ממלא חלל שהותירה אצלי 'פרויקט מסלול', היא עדיין משודרת אך די נעלמה, זה לא אותו דבר. היה לי חסר הדבר הזה, המעצבים שמתחרים ביניהם לעשות לוקים בשעתיים. הם צריכים להביא משהו שהוא באמת ברמה בינלאומית כי מדובר במעצבים די מבוססים, הם באו עם מותג כלשהו אך הם לא סטארים". 

"אנשים קונים אותם, אך את לא שמעת עליהם", המשיכה ישועה. "התוכנית אומרת שהם באים לסמן את הדבר הבא באופנה. בעיניי זה מאוד מרגש, כי אני אוהבת לראות משהו יצירתי מול העיניים שלי. זו חגיגה בשבילי. מה אין פה? צהוב, ולכלוך, ורבים ומכפישים. בסדרה הספציפית הזו אין על זה דגש, לרוב יש פרגון הדדי ומן פאסון של באנו לעשות עבודה רצינית".

מי המנחים?
"יש שניים, טאן פראנס מ'קוויר איי' (עין קווירית), ואחת מהן היא ג'יג'י חדיד, ויש שופטים אורחים מעולם האופנה, גם אחותה בלה באה. אני לא רוצה לעשות ספוילרים, מי שמנצח בעונה הראשונה, בהחלט המותג התפוצץ וגדל מאוד במכירות. זה כן עוזר. בעיניי זה פלז'ר לחלוטין, לא רואה סיבה להתבייש. זו תוכנית לא מלוכלכת או צהובה. מעט דרמה והרבה יצירה".

האחרונים שבינינו, כמה זמן צריך לחכות עד העונה הבאה? תנסי להגיד לי במשפט למה התאהבנו בזה
"זו לא סדרה שעשתה משהו שלא עשו לפניה. עשו את זה. אבל הסדרה הזו, המשחק שהיא מבהוססת עליו מראש מאוד מוקפד, הכתיבה מאוד טובה, והסדרה לקחה את זה כמעט אחד לאחד, וזה עובד גם למי שלא קיים במשחק. כל הנופים שרואים, מערכת היחסים בין הדמויות הראשיות, ולא דוחפים ישר את הדברים, זה קורה לאט. זו דרמה שלא לוחצת עליך עם הדרמה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM