העיתונאית אילנה דיין התייחסה הבוקר (חמישי) בתכנית של סיון כהן ב-103FM למחאת הענק נגד הרפורמה במערכת המשפט. דיין אמרה כי "בניגוד למה שחשבתי הרבה שנים, אני חושבת שזה הזמן של עיתונאים להביע עמדה".

לוין, הרצוג או אלבשן? ההבדלים בין המתווים לשינויים במערכת המשפט

"אני לא טובה בתחזיות לעתיד, אבל אני יודעת להגיד שהווה מייאש ולא טוב, ושאין פה סימטריה", אמרה דיין בפתח דבריה. "האמצע הוא לא המקום הטוב להיות בו. אנשים כמוני, שמרגישים חרדה אמיתית לגורל המדינה, לא יכולים באמת להישאר על איזה אמצע פושר ולא חשוב".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גם עיתונאים?
"בעיקר עיתונאים, כי עיתונאים הם חלק מהארכיטקטורה הזו. לא צריך הרבה בשביל להבין שחלק מהחירויות ייזרקו לפח. אנחנו רואים בימים האחרונים באיזו קלות ניתז ממ"ז ואיך מנסים לבצע מינויים בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. אני חושבת, בניגוד למה שחשבתי הרבה שנים, אני חושבת שזה הזמן של עיתונאים להביע עמדה".

לקראת הראיון שישודר הערב עם ראש השב"כ לשעבר, נדב ארגמן, אמרה דיין: "יש משהו שקורה מול המצלמה לאחר שאנחנו מתיישבים, ופתאום נורה ממנו מונולוג לגבי מה שיקרה בארגונים החשאים. הוא מדבר בשקט אבל המילים חותכות, ונראה שזה בעבע אצלו בימים האחרונים. הוא רוצה שבנימין נתניהו ישמע את הדברים האלה. צריך לומר שכמו מנדלבליט, פרדו, אלשיך ואחרים - גם ארגמן הוא מינוי של נתניהו, שאפילו האריך את הכהונה שלו". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

מפגין הותקף בתל אביב. צילום: מחאת קפלן