סערת התשדיר בערוץ 14: לאחר שהרשות השנייה ביקשה מהערוץ להוריד מידית את התשדיר נגד המחאה ברפורמה המשפטית, הבוקר (שישי) כתב וואלה! ברנז'ה, דוד ורטהיים, פרסם בציוץ כי בערוץ ביקשו להבהיר שהתשדיר הופק ע"י מפיק חיצוני שיצר עד היום מעל מאה סרטונים לטובת הערוץ.

כמו כן, בערוץ הבהירו כי הסרטון מבוסס על מגוון מקורות, ביניהם טור דעה שפורסם בעיתונות הכתובה וקטעים מויקיפדיה, ואין לראות בו הבעת עמדה. במהלך העריכה, נפלגה טעות, ובשוגג לא ניתן קרדיט, כך לטענת הערוץ.

עוד נטען מטעם ערוץ 14, כי לבעל הטור ולאתר ויקיפדיה, כמו גם הולבשה על הסרטון אריזה גרפית לא נכונה. מיד לאחר פרסום הסרטון, ברגע שהתבררה הטעות מיד הורד מהמסך, ביוזמתנו, לפני וללא כל פנייה מהרשות השנייה - בשונה ממה שנטען על ידי גורמים בעלי אינטרס. ההתקשרות עם הספק הושהתה עד לבירור מקור הטעות.

כאמור, הרשות השנייה דרשה אמש מערוץ 14 להוריד מידית את התשדיר העצמי שהפיק הערוץ נגד המחאה ברפורמה המשפטית, ופתחה בהליך הפרה לכאורה נגד הערוץ. כך, דווח בוואלה! ברנז'ה. בתשדיר שהפיק ערוץ 14, נשמעות "עובדות" על מפגינים שנעצרו ומחאות שהסללימו, ביניהן: "בישראל יש יסודות של מחאה אנרכיסטית", "בחברה בלי מסורת - הדמוקרטיה שברירית", "סגירת צירים היא אנרכיה", ו"בבריטניה מפגין נכנס ל-4.5 שנות מאסר".