אחראית התלבושות בסדרה בנות גילמור חשפה לאחרונה בסרטון טיקטוק את זהותו של האב המסתורי, שאלה שהעסיקה מיליוני מעריצים של הסדרה ברחבי העולם מאז שודר החידוש של נטפליקס ב-2016. לדבריה, זה מאוד ברור - וזה בטח לא הווקי. 

השאלה מי האב מעסיקה את המעריצים והמעריצות של הסדרה המיתולוגית מאז הפרק האחרון של "שנה בחיים", בסיומו רורי אומרת לאמה לורליי את ארבעת המילים שתמיד נועדו לחתום את הסדרה - "אמא?", "כן?", "אני בהיריון". 

המלבישה הראשית ואלרי קמפבל שיתפה מאחורי הקלעים פרטים חדשים על קו העלילה של ההיריון של רורי גילמור, ובין היתר גילתה מי מהמועמדים - פול, לוגאן, ג'ס או הווקי - הוא "הבחירה הברורה" כמי שהכניס את רורי להיריון. 

@valeriescateyescream #stitch with @unlearn16 whose the father or rorys baby? I think I can answer that one #gilmoregirls #valeriescateyescream #behindthescenes #gilmoregirlstiktok ♬ original sound - valeriescateyescream

בסרטון TikTok שפורסם ב-19 במרץ, ואלרי הסבירה כיצד המעריצים פשוט היו צריכים "לעשות את החישוב" של ציר הזמן של היהריון של רורי כדי לגלות את זהות אביו של התינוק. כפי שציינה, רורי "בהחלט לא שכבה עם" פול במהלך החורף, מכיוון שהם לא ממש יצאו באותה תקופה, כך שהוא לא יכול להיות האבא. 

בינתיים, הסטוץ של רורי עם גבר לבוש כמו ווקי התרחש בעונת האביב, כלומר היא הייתה מראה בטן בולטת עד עונת הסתיו בה חשפה את ההיריון ללורליי. "זה בהחלט לא הווקי", ציינה ואלרי על מה שרורי לבשה בפרק האחרון. "מעולם לא נתנו לה בטן הריונית ומעולם לא קיבלנו הוראה לתת לה אחת".

אז מי האבא? "הבחירה הברורה היחידה היא - ניחשתם נכון - לוגאן", אמרה ואלרי. "זה היה אמור להיות מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד ברור".

@valeriescateyescream Replying to @georgeleigh247 thank you and welcome everyone let's get into this question. #gilmoregirls #valeriescateyescream #behindthescenes #gilmoregirlstiktok ♬ original sound - valeriescateyescream

בהמשך, ואלרי הוסיפה שיוצרת הסדרה איימי שרמן-פאלדינו סיפרה לשחקן של לוגאן על עלילת ההיריון, שאותה המשיך לשמור בסוד. "אני חייב להזכיר לך את המתמטיקה!" אמרה ואלרי. "אם זה היה פול, היא הייתה מביאה תינוק בסתיו. אם זה היה הווקי, היא הייתה עם בטן ענקית".

ולגבי התיאוריות לפיהן ג'ס הוא שזה שהכניס את רורי להיריון, למרות שלא היו ביחד בזמן "שנה בחיים", ואלרי אמרה בבוטות: "זו לא התעברות בתולים".