העונה השנייה של הפורמט המקורי "הקינוח המושלם" שהביא למסך קינוחים יוצאי דופן במראה ובטעם, חוזרת ביום שבת הקרוב אל המסך. גם בעונה הנוכחית, עשרות מתמודדים יגישו לשופטים את הקינוח המושלם שלהם והם יצטרכו להתמודד מול המבחן הכפול - מבחן המראה ומבחן הטעם. רק מי שיעבור את שני המבחנים הללו יוכל להתקדם בתחרות אל השלבים הבאים.

אל צוות השופטים של העונה קארין גורן, מיקי שמו, ישראל אהרוני ואסטלה יצטרף שף חדש - אבי ביטון, ויחד הם יחפשו גם בעונה הזו את המתמודד שיכול להגיש קינוח מושלם, מרהיב ביופיו ומושלם בטעמו. בגמר הגדול של העונה החדשה יצטרף אל פאנל השופטים גם פייר ארמה, שף הפטיסייר הבינלאומי המפורסם בעולם.

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" אומרת השופטת אסטלה: "תראו, אין ברירה, אנחנו צריכים להיות קשוחים העונה, כי לקראת הסוף מגיעה לפה פצצה-פצצה, מגיע לפה פייר ארמה. עכשיו אני לא הולכת להסביר לכם מי זה, זה מלך המלכים, זה 'מסייה פייר ארמה', שאף אחד לא יגיד לו 'פייר'".

"אני חושב שאין טבח או פודי או קונדיטור, שנחת בפריז ולא הגיע ישר לאחת הקונדיטוריות שלו, עם הערמות של המקרונים".

"הוא דור רביעי למשפחת אופים", מסבירה אסטלה. "מוביל את הקונדיטוריה הצרפתית והבינלאומית, מלך המקרונים, וזכה באות לגיון הכבוד מנשיא צרפת. עשרות סניפים בכל רחבי העולם, יפן, תאילנד, ערב הסעודית ועוד ועוד. הוא יגיע לראשונה לארץ לשפוט בגמר העונה". 

המתמודדים בתכנית יכולים להיות מקצוענים או חובבים, העיקר שיוכלו להפציץ ולהגיש קינוח שישאיר את השופטים פעורי פה.

התכנית היא חגיגה של קינוחים מכל הסוגים: משוגעים, יצירתיים, צבעוניים, מעולמות האפייה, השוקולד, הקונדיטוריה הצרפתית, הפוטיפורים וכל מה שעולה על הדעת. כל מה שמתוק ומרהיב יכול להיכנס לתחרות.