העיתונאים הבכירים רביב דרוקר, פרשן חדשות 13, ואילה חסון, שעברה לאחרונה מחדשות 13 לכאן 11, תקפו היום (ראשון) זה את זו במילים חריפות על רקע העימות המקצועי ביניהם.

"הקנאה גומרת את דרוקר. האובססיה של דרוקר עלי לא מכבדת אותו. כשאני שומעת אותו אני מבינה מי תדרך נגדי מאחורי הקלעים ועכשיו מעז לומר זאת בקול רם. איך יכול להיות שאדם שמטנף עלי בצורה כזו הוא האדם שעבד בלהביא תכנית משותפת איתי, הוא לקח אותי לשיחה והפציר בי להגיש איתי תכנית. סירבתי בתוקף כי אני יודעת מי הוא, פוליטיקאי, תועמלן", אמרה חסון בראיון לרדיו דרום.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"מהרגע שבאתי לערוץ הוא לא היה יכול לשאת את העובדה שיש מישהי שהיא לא מלהקת המעודדות שלו שמאפילה עליו ברייטינג. למרות מסע ההכפשות - מה לעשות, הציבור יותר סמך וסומך עלי. זה הרבה יותר מורכב ממספרי הרייטינג, זה דברים שראיתי לאורך השנים. אנשים מדברים איתי, הם לא אוהבים את מה שדרוקר עושה לערוץ. הוא עשה הכל כדי שלא יהיה פולואפים לדברים בערוץ", הוסיפה.

"בחיים לא הפצרתי בה להגיש איתה תוכנית וגם לא רציתי להגיש איתה לשנייה אחת. בז ל'עיתונות' שהיא עושה. לבקשת מנהלי הערוץ, הסכמתי להיפגש איתה 'לנקות שולחן' ולחשוב אם זה יכול לעבוד. היא אמרה שהיא בעד הגשה נפרדת ואני אמרתי שגם אני מעדיף את זה", השיב דרוקר בציוץ בטוויטר.