סדרת הפנטזיה הקומית "האחיין שלי בנץ", שזכתה לביקורות משבחות, גרפה 4 פרסים בטקס פרסי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה לילדים ונוער (כולל הסדרה הקומית הטובה ביותר), חוזרת לכאן חינוכית לעונה שנייה.

בסדרה משתתפים מאור כהן, דניאל קורן, אורי ורד, גיתית פישר, אושרית סרוסי, נועה אסטנג'לוב, עומר עציון, אבי גרייניק, נועה כהן, אמה אלפי אהרון, יהודה בוחבוט, שרון טייכר, חן רוטמן, דב נבון ורבים נוספים. והעונה מצטרפים לקאסט גם: איתי זבולון, שירה יוסף, מיכאל סוויסה ויניב לוי.

"האחיין שלי בנץ" מגוללת את סיפורו של יוני רובין, מורה להיסטוריה בתיכון בגיריונית (איחוד של תיכון בגין, בן גוריון, ותחנת דלק אורנית). יוני מאד רוצה להתמנות לתפקיד מנהל בית הספר; כל כך רוצה עד כדי כך שכדי להגשים את חלומו, הוא חותם על עסקה עם השטן. השטן ימנה אותו למנהל בית הספר, אבל רק אם הוא יצליח לגרום לבן השד המתבגר שלו "בנציפר" להשיג תעודת בגרות מלאה. ואם זה לא נשמע מספיק קשה, הם גם צריכים לגור יחד לאורך כל התקופה.

אחרי שבסוף העונה הקודמת בנציפר, בנו של השטן, הצליח להתאקלם על כדור הארץ, לרכוש חברים, ואפילו להתאהב, הוא מתרגש לחזור לשנתו השנייה בבית הספר. בייחוד הוא מתרגש לחזור לנטע, אך משהו או מישהו לא בדיוק מאפשר להם להיות ביחד. ואם זה לא מספיק, ממונה לו גם מלאך שמפקח על הפעלת הכוחות שלו.

ואצל שאר הדמויות הכל יהיה די רגוע: ניצן מתאהבת במחשב, יולי מאבדת את מעמדה לתלמידת שכבה י', ליטל מנפיק מטבע וירטואלי, אלכס יוצא מהארון, אולף מדבר גרמנית והמנהלת נבחרת להוביל מצעד חמורים. יהיו גם חזרות בזמן, הרכב אקפלה, חורי תולעת, חגיגות 141 שנה לנס ציונה, מלחמות מים, ואולי גם כמה מבחני בגרויות. וגם: עוד המון תפקידי אורח ואירועים מפוקפקים, שאי אפשר לספר עליהם בלי לעשות ספוילר.

כמו בעונה הקודמת, גם את העונה החדשה תלווה תוכנית האולפן: "האולפן שלי בנץ", בהנחייתו של שרון טייכר, בכאן חינוכית. בסוף כל פרק תשודר תוכנית האולפן, שבה שרון טייכר וג'ון השלד מארחים את כוכבי ויוצרי הסדרה. הם יפרקו וידונו בעלילת הפרק ששודר ויספקו הצצה משעשעת אל מאחורי הקלעים.

"האחיין שלי בנץ" תשודר מה-30 באפריל, בימי ראשון עד רביעי, בשעה 17:00 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל כאן BOX