יום ראשון כבר כאן, ועמם ינון מגל ויריב אופנהיימר, שהחליף את בן במקום מושבו באולפן 103FM, שבו אל מיקרופון השידור וסקרו יחדיו את הידיעות האחרונות בזירה המדינית והפוליטית. בפתח הדברים, התייחסו השניים לתוכניתו של מגל ב'ערוץ 14'. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"הערוצים המסחריים, המודל הכלכלי שלהם מחייב אותם לשדר ריאליטי", ביקר אופנהיימר. "בשעה תשע נגמרת האקטואליה, ויש להם אופציה אקטואלית אחת - אתה. אתה מול שער ריק. אני חושב שהפאנל שלכם שטוף שנאה ולא נותן למציאות לבלבל אותו. לערוץ שלכם אין שום אומץ להתמודד עם דעות אחרות. יש ציבור שקונה את השטויות שלכם, ואז הוא באמת חושב שזו המציאות. אתם עובדים על הנדסת תודעה בצורה הכי נמוכה שיש".  בתגובה, השיב ינון בשאלה: "אתה נהנה מהתוכנית? למה אתה רואה? אתה נהנה להתעצבן. אתה בטנטרום, אתה נובח, תרגיע".

בהמשך, התייחס להפגנה מול ביתו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק: "הייתה הפגנה מול ביתו של אהרן ברק והיא עשתה המון רעשה. יצא ישר פייק שאמרו לו כל מיני דברים. מאיפה הביאו את הדברים הללו? יש הקלטה של מה שאמרו לו? אתם חבורה של שקרנים שממציאים דברים שלא נאמרו". 

"זה מה שאתם עושים", הבהיר אופנהיימר. "מזה אתם חיים, וכך גם התוכנית שלכם נראית ונשמעת. ההפגנה הזו הייתה הפגנה מבישה בגלל הטקסטים הללו. האיש הזה פעל על פי חוק ולא עשה שום הפיכה, עובדה שהכנסת אף פעם לא ביטלה את חוקי היסוד הללו. בסוף התוצאה היא מה שאתה רואה ברחוב ומה שאתה שומע בשידור. הם פתחו את הג'ורה שלהם".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM