מלחמה על הצופים: העונה הבוערת של yes

באירוע מיוחד לתמיכה ביצירה הישראלית בזמן המלחמה, קריאה להשבת החטופים וציון גבורת החיילים, ובנוכחות שורדי השבת השחורה ולוחמים, השיקה חברת yes את ההפקות החדשות, תוצרת כחול-לבן

ג'וש ארונסון צילום: באדיבות המצולם
השקת העונה החדשה של yes
השקת העונה החדשה של yes | צילום: באדיבות yes

באירוע מיוחד לתמיכה ביצירה הישראלית בזמן המלחמה, קריאה להשבת החטופים וציון גבורת החיילים, ובנוכחות שורדי השבת השחורה ולוחמים, השיקה חברת yes את ההפקות החדשות, כולן כחול־לבן, בהשקעה של כ־ 100 מיליון שקלים.

תגיות:
yes
/
אירוע השקה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף