בערוץ הטלגרם של בן כספית הוא הגיב על הדברים וכתב: "אם זה לא היה כל כך מצחיק, זה היה יכול להיות עצוב. ברדוגו מכתיר את נתניהו כ"ראש הממשלה המזרחי הראשון", מישהו זורק שם "יותר מאיזנקוט", הגאון מוסיף ש"הוא ראש הממשלה הפריפריאלי הראשון".
אוקי: איזנקוט בן להורים עולי מרוקו. משפחה מסורתית. בית כנסת, קידוש. נולד בטבריה. גדל באילת. שירת בגולני, מהתחתית עד מח"ט. כשהוא רץ על הג׳בלאות, נתניהו למד בבוסטון וגדל באמריקה. שינה את שמו לבן ניתאי. בעלים של וילה מפוארת בקיסריה ועוד שלל דירות פאר בארץ. אבל הי, הוא "פריפריאלי" וברור שהוא גם "מזרחי". האיש הזה (לא ביבי), לא מהסס להגחיך את עצמו עד עפר פעם אחר פעם, למען אדונו. עבד".