אנחנו חיים בעידן שבו הצלחה נמדדת לעתים קרובות (מדי) במידת הבאזז שיש סביבך ברשתות החברתיות.
אם לא מדברים עליך שם, אתה כמעט לא קיים בעולם האמיתי (טוב, לפחות עבור אנשים מסוימים). זה נכון גם לגבי סדרות טלוויזיה – יש כאלה שברשתות החברתיות לא מפסיקים לדון בהן, ואחרות שזוכות להתעלמות יחסית אונליין. אבל זה לא בהכרח אומר שהן פחות טובות או פחות מצליחות בטבלאות הרייטינג.
“הניו יורק פוסט” דירג השבוע את סדרות הטלוויזיה הטובות של הקיץ שלא הצליחו לייצר מספיק באזז ברשת ובכל זאת ראויות לצפייה ולתשומת לב. את חלקן אנחנו מכירים כאן היטב, לפחות בגרסאות המקומיות שלנו, כמו למשל “האח הגדול”, שבארצות הברית נחשבת לתוכנית מיושנת יחסית ופחות פופולרית בהשוואה לתוכניות ריאליטי אחרות כמו “האקס פקטור”, אבל ברשת CBS עדיין מדובר בעוגן רציני – התוכנית נמצאת כרגע בעונתה ה־17 ובעלת ממוצע של 6.1 מיליון צופים (לא המון במונחים אמריקאיים, אבל עדיין מכובד). גם “מאסטר שף” האמריקאית של רשת פוקס, בכיכובו של השף גורדון רמזי, זוכה לפחות דיונים ברשת, אבל מדברת בעד עצמה על המסך, וממוצע הצופים שלה עומד על 6.5 מיליון לפרק.