"Hello My Future": פרטנר זכתה במקום הראשון בתחרות מיתוג מעסיק

הסרט הזוכה מציג מסע מקצועי של עובדת בחברה ומשקף את חזון החברה לפיתוח והתפתחות עובדיה; בכנס השתתפו בכירים רבים שהחלו את דרכם בפרטנר

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
פרטנר זכתה במקום הראשון בתחרות מיתוג מעסיק
פרטנר זכתה במקום הראשון בתחרות מיתוג מעסיק | צילום: יחצ

קבוצת התקשורת פרטנר זכתה במקום הראשון בקטגוריית סרט מיתוג המעסיק לשנת 2024 בתחרות שהתקיימה בשבוע שעבר, במסגרת כנס מיתוג מעסיק ישראל של HRD.

במסגרת מיתוג המעסיק בחרה פרטנר בסלוגן "Hello My Future" כמסר המוביל לעובדים, מתוך חזון המדגיש כי העתיד המקצועי של כל עובד ועובדת מתחיל בתוך החברה. העבודה בפרטנר, כך על פי החברה, מהווה מדרגה מקצועית משמעותית עבור העובדים, הודות למגוון קורסי הכשרה וכלים להצלחה הן בתוך החברה והן באפיקים מקצועיים עתידיים.

הסרט הזוכה מציג מסע מקצועי מעורר השראה: הוא מתחיל עם דמותה של עובדת חדשה בפרטנר ומציג אותה לאחר כמה שנים, כשהיא כבר נמצאת בעיצומה של קריירה מצליחה בחברה. מאחורי הסרט עומדים סיפורים מרגשים נוספים של עובדים בפרטנר שצמחו והתפתחו יחד עם החברה.

תגיות:
סלולר
/
פרטנר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף