בהמשך, מיקי ביטון, מנכ"ל מגזר מוצרי צריכה חשמליים באלקטרה, חשף את הקמפיין העוצמתי והמנצח החדש לקיץ 2025, בכיכובה של הפרזנטורית החדשה של החברה ליהי קורנבוסקי. על הבמה חשף מיקי ביטון את המיתוג החדש של החברה, במסגרתו אלקטרה שבה אל צבע הכתום האייקוני שליווה את המותג לאורך עשרות שנים ונחרט בזיכרון של הצרכן הישראלי. כי קהל הצרכנים כבר יודע שאלקטרה זה ״המזגן של ישראל״
שיאו של הערב הגיע עם הופעות לקהל הנוכחים של פאר טסי, דודו אהרון ורינת בר.