תחת הנהגתו, עברה וואלה תהליכי עומק שכללו שדרוג מערכות, פיתוח מוצרים חדשים וחיזוק התשתיות הטכנולוגיות. בין המהלכים המרכזיים: השקת אפליקציות ייעודיות לוואלה, וואלה ספורט וחמ"ל, הקמה מחדש של אתר חמ"ל, ומעבר תשתיות מ-AWS ל-GCP. בתקופתו, וואלה גם השיקה ערוץ טלוויזיה המבוסס על פרסום פרוגרמטי, עברה מיתוג מחדש שכלל את הסרת סימן הקריאה מהלוגו - לראשונה מזה שלושה עשורים, ויצרה שיתופי פעולה טכנולוגיים עם חברות בינלאומיות כמו 365 ו-WSC Sports.
לפני הצטרפותו לוואלה, שימש אלרום כסמנכ"ל שיווק ומשנה למנכ"ל בקבוצת mako, שם השתתף בהיערכות לפיצול ערוץ 2 והוביל תהליכי חדשנות דיגיטליים. קודם לכן כיהן כסמנכ"ל דיגיטל במשרד הפרסום יהושע/TBWA וניהל את תחום הפיננסים הדיגיטלי בעיתון גלובס.