"ארגניה" משיקה סדרת טיפוח חדשנית המיועדת בעיקר לשיער בלונדיני, אפור או מובהר. הסדרה, הכוללת שמפו, מסיכה וסרום, מבוססת על פרי האסאי העשיר בנוגדי חמצון. בדקנו ומצאנו שהפורמולה מצליחה לנטרל גוונים צהבהבים לא רצויים ומעניקה לשיער מראה בריא ומטופח.
TRESemmé נכנסת לזירת הטיפול המהיר בשיער עם סדרת מרככים מרוכזים חדשה, המבטיחה תוצאות בדקה אחת בלבד. הסדרה כוללת שלושה מוצרים המיועדים לצרכים שונים: Smooth למראה חלק ומשיי, Hydrate להזנת לחות, ו־Repair לשיקום שיער פגום.
"סנו" מותחת את קו מוצרי האירוח עם מפת ניילון שקופה באורך מרשים של 50 מטר. המפה, בעובי 30 מיקרון, מציעה פתרון נוח ופרקטי לאירוח בכל סדר גודל. לאחר השימוש בעונת החגים המתישה, יש להודות שהמפה הוכיחה את עצמה כעמידה במיוחד בפני נוזלים וכתמים, והברק שלה אכן משדרג את מראה השולחן.
כחלק מקמפיין “צרו את עולמכם”, דיסני מציעה קולקציית צעצועים חדשה המשלבת את הקסם המוכר עם אפשרויות משחק חדשניות. בין המוצרים: בובת האופנה של בל (היפה והחיה) המציעה חוויה יצירתית במיוחד עם 20 צ’ארמים לעיצוב החצאית שמאפשרים לילדים להביע את הסטייל האישי שלהם; בובת אריאל, אפילו יצירתית יותר, עם חוויית unboxing עשירה הכוללת 11 הפתעות ואביזרים נלווים;