סודהסטרים, מותג המשקאות המוגזים המוביל, משיקה קמפיין חדש תחת המסר "סודהסטרים אחד מחליף מעל אלף בקבוקים חד-פעמיים", במטרה להדגיש את הפתרון הנגיש להפחתת צריכת הפלסטיק החד-פעמי.
במסגרת מהלך חדשני, הציבה החברה מכשיר סודהסטרים יחיד על מדפי המשקאות באחד מסניפי רשתות המזון המובילות בישראל, במקום מאות בקבוקי שתייה. לצד המכשיר הוצב שלט המבהיר כי מכשיר אחד מחליף למעלה מאלף בקבוקים חד-פעמיים, מהלך המדגיש את מחויבות החברה לאחריות סביבתית ועידוד אורח חיים בר-קיימא.
נתונים ממחקר צרכנים שנערך ב-2023 מגלים כי פחות מעשרה אחוזים מפסולת הפלסטיק בעולם ממוחזרת, עובדה המחדדת את הצורך בצמצום השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לפתרונות ידידותיים לסביבה.