קידום אתרים – הדרך לגרום לעסק שלכם לעוף!

קידום אתרי חנות הוא עסק מרתק ואם יודעים איך לנהל אותו נכון הוא יכול לעשות להעיף את העסק שלכם קדימה. כי האמת היא שאם אתה לא מופיע בגוגל – אתה לא קיים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
קידום אתרים – הדרך לגרום לעסק שלכם לעוף!
קידום אתרים – הדרך לגרום לעסק שלכם לעוף! | צילום: סטודיו D2 Photography
2
גלריה

הכתבה נכתבה בשיתוף seo-cap

כשהקמתי את העסק שלי, ידעתי שיש לי ביד מוצר מנצח, שירות יוצא דופן ולקוחות מרוצים – אבל משהו בכל זאת היה חסר. במשך תקופה הכול הלך מעולה אבל העסק לא גדל. חיפשתי את הדרך המושלמת לגרום לעסק שלי לפרוץ קדימה. ואז, אחרי מחקר מעמיק וחשיבה על העתיד, הבנתי שאין מנוס, אני צריכה לקדם את העסק שלי בגוגל.  ככה פגשתי את יהושע רץ, מומחה לקידום אתרים שלקח את העסק שלי שנות אור קדימה!

גיליתי תחום רחב עם המון הצעות, אבל איך בוחרים מקדם אתרים שבאמת יודע מה הוא עושה? ואיך בכלל עובד כל העסק הזה? יצאתי למסע לחקר התחום המרתק של קידום אתרים.

הוא לא רק עזר לי להוביל את העסק שלי קדימה, הוא גם הצליח להסביר לי איך זה עובד. מדובר באדם מלא במוטיבציה, תשוקה אמיתית למקצוע ומלא כרימון במידע וידע. כל שיחה, אפילו הכי קצרה, הצליחה ללמד אותי משהו ולתת לי ערך נוסף לעסק שלי, לשיווק ובכלל.

הסוד של SEO - CAP  טמון בהבנה הוליסטית של כל המערכת המשומנת שמרכיבה את גוגל.

המומחים של SEO – CAP מחלקים את העבודה שלהם לכמה חלקים

P- Popularity  C-  Customer A- Analysis

הבנה מעמיקה של שלושת אלה בשילוב עם שיטה מיוחדת שייצר יהושע ואיתה הוא מוביל את החברה מביאה את SEO – CAP להוביל את תחום קידום האתרים.

״שלושת המרכיבים האלה מאד חשובים ואנחנו עובדים על כל אחד מהם מאד ברצינות כדי לייצר הצלחה אמיתית״ מסביר לי יהושע.

הסוד של יהושע טמון בהבנה עמוקה של מנועי החיפוש של גוגל. יהושע מסביר: "גוגל חכם מאוד – והוא תמיד ישאר כך. המפתח הוא להבין איך הוא עובד מאחורי הקלעים." בעזרת השיטה שפיתח, הוא מצליח להתמודד עם מנגנוני החיפוש של גוגל ולהוביל אתרים להצלחה מרשימה״

קידום אתרים - בואו להבין אחת ולתמיד איך עובד הקסם קידום אתרים בגוגל!
קידום אתרים - בואו להבין אחת ולתמיד איך עובד הקסם קידום אתרים בגוגל! | צילום: סטודיו D2 Photography

ניסיתי להבין מיהושע איך הוא פונים לתהליך הזה כשאין עדיין דאטה, במיוחד כשמדובר בעסקים חדשים. ליהושע הייתה תשובה מרתקת: ״בשיטה שלנו, כשאין דאטה, אנחנו מתחילים בניתוח המתחרים. אני חוקר לעומק את השוק ואת המתחרים בתחום. זה מאפשר לי להבין איפה העסק שלך יכול להתמקם, ומה מיוחד בו לעומת המתחרים״.

ליהושע יש אסטרטגיה סדורה על העניין ״חשוב להתאים את האתר לשפה ולמטבע של ארה"ב. אם האתר שלך כתוב בעברית ושקל הוא המטבע העיקרי, אתה כבר מחוץ למשחק בארה"ב. האתר חייב להיות באנגלית, עם מטבע אמריקאי. גם האחסון של האתר צריך להיות בארה"ב. ככל שהפופולריות של האתר בארה"ב תעלה, גוגל יקדם אותו יותר״.

יהושע מחייך ומשדר אנרגיה חיובית לאורך כל התהליך. הסתקרנתי מה סוד הקסם של ההנאה האמיתית שהוא מביא לעבודה?

״האושר שלי זה לראות איך אתר שלקחתי צומח ומצליח. לקוחות שולחים לי גרפים שמראים איך האתר שלהם עולה בתוצאות החיפוש, וזה מרגש כל פעם מחדש״ אומר יהושע בחיוך וממשיך ״העולם מלא בהזדמנויות, ואני נהנה לעזור לעסקים לפרוח ולהגיע ליותר אנשים. יש פרנסה בשפע, ואני נהנה להפיץ את הכישרון והידע שלי כדי לעזור לעסקים להצליח״.

הכתבה נכתבה בשיתוף seo-cap

תגיות:
קידום אתרים
/
SEO - קידום אתרים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף