אחרי שטראוס: ענקית מזון נוספת מעלה מחירים בעד 16%

יוניליוור תעלה את מחירי מוצרי השוקולד שלה בשיעור של 12%-16% החל מ-1 בינואר. בין המוצרים שיתייקרו - חטיפי השוקולד ״קליק״. זאת שבוע לאחר ששטראוס הודיעה גם היא על התייקרות מוצרי הקקאו והקפה

ליעם אדיב צילום: ללא
קניות סופרמרקט
קניות סופרמרקט | צילום: אבשלום ששוני

שיעור העלייה הממוצע בכלל מחירי השוקולד יהיה 14.7%, והעלייה במחיר למוצר תהיה בטווח שבין 12% ל-16%. ההתייקרות תיכנס לתוקף ב-1 בינואר הקרוב, ותכלול את חטיף השוקולד הפופולרי ״קליק״.

רק ביוני האחרון הקפיצה יוניליוור את מחירי השוקולד שלה, לצד שורת מוצרים נוספים כמו הגלידה והקרמבו שהיא מייצרת.

תגיות:
יוקר המחייה
/
יוניליוור
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף