זארה וסופר באותו הכרטיס? מעכשיו אפשר לקנות הכל עם גיפט-קארד אחד

לראשונה בישראל: קניוני עופר משיקים גיפט-קארד דיגיטלי המכובד בכל 2,400 החנויות ברשת - כולל מותגי יוקרה, חנויות בוטיק ומסעדות. הכרטיס החדש, שפותח בשיתוף כאל, תקף ל-6 שנים

מיטל שרעבי צילום: פרטי
עדי אשכנזי, קניוני עופר
עדי אשכנזי, קניוני עופר | צילום: אלון שפרנסקי
2
גלריה

קניוני עופר, מקבוצת מליסרון, משיקים היום (ראשון) את "Ofer Gift" - גיפט-קארד ראשון מסוגו בארץ, היחיד שיכובד בכל החנויות המצויות בקניוני הרשת ברחבי הארץ.

בשוק הגיפט-קארדים בישראל, המוערך בכ-3 מיליארד שקל בשנה, Ofer Gift מביא בשורה חדשה: בניגוד לכרטיסי המתנה הקיימים המוגבלים לרשתות או מותגים ספציפיים, הכרטיס החדש תקף בכל 2,400 החנויות ב-18 קניוני עופר. הוא מכסה את כל המותגים הבינלאומיים והישראליים, חנויות בוטיק, דוכנים קבועים, בתי קולנוע, מסעדות, בתי קפה, סופרים ופארמים, וכולל את כל המבצעים וההנחות התקפים בזמן אמת. תוקף הכרטיס - 6 שנים.

קניון עופר רמת אביב
קניון עופר רמת אביב | צילום: עומרי אמסלם

הכרטיס החדש, שפותח בשיתוף פעולה עם חברת כאל, מבוסס על פלטפורמה חדשנית המאפשרת שימוש באמצעות הארנק הדיגיטלי בטלפון החכם, בדומה לכרטיס אשראי רגיל.

לרגל ההשקה תצא הרשת בקמפיין בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי. הקמפיין יעלה במגוון מדיות הכוללות טלוויזיה, דיגיטל ופרסום בקניונים, בהובלת משרד הפרסום מקאן ובהשקעה מוערכת של כ-2.5 מיליון שקל.

תגיות:
צרכנות
/
קניונים
/
כלכלה
/
קניוני עופר
/
גיפט קארד
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף