קניוני עופר, מקבוצת מליסרון, משיקים היום (ראשון) את "Ofer Gift" - גיפט-קארד ראשון מסוגו בארץ, היחיד שיכובד בכל החנויות המצויות בקניוני הרשת ברחבי הארץ.
בשוק הגיפט-קארדים בישראל, המוערך בכ-3 מיליארד שקל בשנה, Ofer Gift מביא בשורה חדשה: בניגוד לכרטיסי המתנה הקיימים המוגבלים לרשתות או מותגים ספציפיים, הכרטיס החדש תקף בכל 2,400 החנויות ב-18 קניוני עופר. הוא מכסה את כל המותגים הבינלאומיים והישראליים, חנויות בוטיק, דוכנים קבועים, בתי קולנוע, מסעדות, בתי קפה, סופרים ופארמים, וכולל את כל המבצעים וההנחות התקפים בזמן אמת. תוקף הכרטיס - 6 שנים.
הכרטיס החדש, שפותח בשיתוף פעולה עם חברת כאל, מבוסס על פלטפורמה חדשנית המאפשרת שימוש באמצעות הארנק הדיגיטלי בטלפון החכם, בדומה לכרטיס אשראי רגיל.
לרגל ההשקה תצא הרשת בקמפיין בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי. הקמפיין יעלה במגוון מדיות הכוללות טלוויזיה, דיגיטל ופרסום בקניונים, בהובלת משרד הפרסום מקאן ובהשקעה מוערכת של כ-2.5 מיליון שקל.