מנות ששמות את החריף במרכז: המותג "טבסקו" בשת"פ עם רשת המסעדות הפופולרית

המותג "טבסקו" משתף פעולה עם רשת מסעדות הבשר "פריז טקסס" להשקת שתי מנות חדשות ומפתיעות. וגם: המותג הישראלי "MO־JO" נכנס לשוק חטיפי החלבון עם סדרה חדשה שמבטיחה להיות ראשונה מסוגה בישראל

מיטל שרעבי צילום: פרטי
מאק אנד צ'יז
מאק אנד צ'יז | צילום: סבינה אלייב
7
גלריה

חדש על המדף: המותג "טבסקו" משתף פעולה עם רשת מסעדות הבשר "פריז טקסס" להשקת שתי מנות חדשות, שמציבות את החריף במרכז הבמה. הכוכב הראשון הוא "סופר הוט אלבמה" – ביפבורגר קצבים (220 גרם) משודרג בפלאנק סטייק, חמאת טבסקו, גבינת פרובלונה ורוטב אלבמה מיוחד שמבוסס על טבסקו קלאסי וטבסקו סקורפיון החריף.

מאק אנד צ'יז
מאק אנד צ'יז | צילום: סבינה אלייב

המותג הישראלי "MO־JO" נכנס לשוק חטיפי החלבון עם סדרה חדשה שמבטיחה להיות ראשונה מסוגה בישראל – חטיפים טבעוניים ללא סוכר וללא חלב. הסדרה, המיוצרת במפעל בוטיק בקדימה, כוללת שלושה טעמים: חמאת לוז עם שברי אגוזים, שוקולד חלב ואגוזים, וחמאת בוטנים עם קקאו.

סדרת חטיפי חלבון
סדרת חטיפי חלבון | צילום: יחצ
מלכת הסופגניות, רולדין
מלכת הסופגניות, רולדין | צילום: ירין כהן, מיי סושיאל
נאגטס טופו בסגנון ביתי
נאגטס טופו בסגנון ביתי | צילום: יחצ
מוצרי יופלה קידס
מוצרי יופלה קידס | צילום: יחצ
סרקל- מרכך ושמפו
סרקל- מרכך ושמפו | צילום: יעל האן
תגיות:
צרכנות
/
חדש על המדף
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף