חדש על המדף: המותג "טבסקו" משתף פעולה עם רשת מסעדות הבשר "פריז טקסס" להשקת שתי מנות חדשות, שמציבות את החריף במרכז הבמה. הכוכב הראשון הוא "סופר הוט אלבמה" – ביפבורגר קצבים (220 גרם) משודרג בפלאנק סטייק, חמאת טבסקו, גבינת פרובלונה ורוטב אלבמה מיוחד שמבוסס על טבסקו קלאסי וטבסקו סקורפיון החריף.
המותג הישראלי "MO־JO" נכנס לשוק חטיפי החלבון עם סדרה חדשה שמבטיחה להיות ראשונה מסוגה בישראל – חטיפים טבעוניים ללא סוכר וללא חלב. הסדרה, המיוצרת במפעל בוטיק בקדימה, כוללת שלושה טעמים: חמאת לוז עם שברי אגוזים, שוקולד חלב ואגוזים, וחמאת בוטנים עם קקאו.