עוד הסביר: "אם אנחנו רואים את הרווח הגולמי שלנו הוא הרבה יותר נמוך מכל המתחרים, לכן זה מראה שאתה מוכר יותר בזול. אנחנו מסתפקים ברווח יותר קטן כדי לבוא לקראת הצרכנים אם זה מלחמה. היום הריבית גבוהה מאוד, יש לאנשים פחות כסף, אני רוצה להגיע לטובת הצרכנים שלי".
לדבריו, לצרכן יש כוח עצום ועליו להשתמש בו: "אני תמיד צועק מעל גלי האתר - לצרכן יש כוח עצום ביד שלו. אני תמיד אומר ללקוחות: תעשו את הקנייה בצורה חכמה, תקנו רק מה שאתם צריכים, וברגע שתקנו רק מה שאתם צריכים - תיצרו הרבה פחות ביקוש. לדוגמה: בתחילת המלחמה צעקו כולם צריכים לאגור מים, אני אמרתי: 'בשביל מה צריך לקנות מים? יש מים בברז'".
"כשאני מסתכל על כמות הפריטים שנקנים אצלי, בעיקר על הרבעון האחרון, אני רואה שיש יותר פריטים שאנשים קונים אבל גם מגיעים פחות לקוחות. אני יודע לנתח את זה בגלל המלחמה וכל האזעקות, אנשים העדיפו כאשר הם כבר מגיעים לחנות לקנות יותר פריטים כדי לא לקנות במקום אחר יותר יקר. אנחנו רואים כשהלקוח קונה יותר פריטים, המחיר פר יחידה ירד".
"איפה אנחנו רואים את יוקר המחייה? איפה שאנחנו מקבלים שירותים בסקטור הציבורי, שם זה נעשה באופן שרירותי ריכוזי ומונופוליסטי אתה לא יכול לשלם ארנונה במקום אחר או לשלם על חשמל במקום אחר. לדוגמה: אם אצלי ברשת לא הולך עם מוצר מסויים אני מוריד את המחיר, לא מעלה. אם יש מחסור במאזנים של המדינה, חוסר של כסף - הם ישר מעלים את המסים. אם יורידו את המכסים ויסבסדו את מי שצריך לסבסד והמדינה תסבסד ולא האזרח - אפשר לפתור את יוקר המחייה", אמר.