שתי רשתות, שני כיוונים: טיב טעם עם הנחות, קסטרו עם מסר חברתי חשוב

טיב טעם יוצאת בקמפיין לחברי המועדון - להעלאת מודעות לאלרגיות ילדים, ואילו רשת האופנה קסטרו יוצאת בקמפיין - להעלאת מודעות לאלרגיות ילדים

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
סניף טיב טעם
סניף טיב טעם | צילום: אסף לב

רשת הקמעונאות טיב טעם יוצאת בקמפיין בהיקף של חצי מיליון ש"ח תחת הכותרת "טיב קלאב". במסגרת זאת יוצעו לחברי המועדון מאות מוצרים ב־50% הנחה וגם 3% קאשבק בכל קנייה.

הקמפיין יעלה תחת הסלוגן HAPPY CLUB DAY. במסגרת העמקת תוכנית נאמנות ל־600 אלף חברי המועדון, תציע הרשת מבצעי עומק והחזר הוצאות בכל קנייה בחנויות טיב טעם ובאתר האונליין של הרשת. ההצטרפות למועדון TivClub היא בחינם.

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. תוכנית הנאמנות החדשה של המועדון הושקה באוגוסט 2023. המבצעים יתקיימו בכל 47 סניפי טיב טעם ובאתר האונליין החל מה־17.2 ועד ה־23.3.

תגיות:
מבצע
/
טיב טעם
/
קסטרו
/
הנחות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף