רשת הקמעונאות טיב טעם יוצאת בקמפיין בהיקף של חצי מיליון ש"ח תחת הכותרת "טיב קלאב". במסגרת זאת יוצעו לחברי המועדון מאות מוצרים ב־50% הנחה וגם 3% קאשבק בכל קנייה.

הקמפיין יעלה תחת הסלוגן HAPPY CLUB DAY. במסגרת העמקת תוכנית נאמנות ל־600 אלף חברי המועדון, תציע הרשת מבצעי עומק והחזר הוצאות בכל קנייה בחנויות טיב טעם ובאתר האונליין של הרשת. ההצטרפות למועדון TivClub היא בחינם.

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. תוכנית הנאמנות החדשה של המועדון הושקה באוגוסט 2023. המבצעים יתקיימו בכל 47 סניפי טיב טעם ובאתר האונליין החל מה־17.2 ועד ה־23.3.

רשת האופנה קסטרו יוצאת גם היא בקמפיין, אך הוא מיועד להעלאת המודעות לאלרגיה למזון בקרב ילדים. במסגרת זאת יוצע הספר "ילד השמש" של חן מלצר באמצעות קופון המקנה 15% הנחה. הקמפיין ינוהל ברשתות החברתיות ויכלול תכנים ומסרים להעלאת המודעות והסובלנות של ילדים והורים לסוגי אלרגיות למזון.