במסגרת הפשרה, ישראכרט תפצה את הלקוחות הזכאים בסכום כולל של כ-223 אלף שקלים, ותעביר כ-82 אלף שקלים נוספים לקרן לתביעות ייצוגיות. המבקשים טענו כי בעת הודעת לקוח על אובדן או גניבת כרטיס, ישראכרט ובנק הפועלים הנפיקו כרטיס חלופי ללא אפשרות בחירה מצד הלקוח, וחייבו אותו בעמלה. לטענתם, התנהלות זו הטעתה את הלקוחות לחשוב שאין אפשרות לבטל את הכרטיס ללא הזמנת כרטיס חלופי הכרוך בתשלום.
בהתאם להסדר הפשרה, ישראכרט התחייבה להוסיף באתר האינטרנט ובאפליקציה שלה הבהרה בולטת המיידעת את הלקוחות כי במקרה של אובדן או גניבת כרטיס, באפשרותם לפנות למוקד השירות ולהודיע שאינם מעוניינים בהנפקת כרטיס חלופי. בנוסף, לקוחות המחזיקים בכרטיס בנקאי שהונפק על ידי בנק הפועלים יוכלו לפנות גם לבנק לצורך ביטול הכרטיס ללא הנפקת כרטיס חדש.
השופטת רחל ברקאי ציינה כי ההסדר מעניק פיצוי מלא לחברי הקבוצה ומבהיר ללקוחות את האפשרויות העומדות בפניהם במקרה של אובדן או גניבת כרטיס. היא הוסיפה שסיום ההליך בהסדר פשרה הוא הדרך היעילה וההוגנת להכרעה במחלוקות בנסיבות העניין.
השופטת קבעה כי "הגורמים המקצועיים סברו, כי אין עוד סיבה להבחין בין מי שבכרטיסו התחייבויות עתידיות לבין מי שאין בכרטיסו התחייבויות שכאלה, וכי יש לאפשר לכלל הלקוחות להודיע באתר ובאפליקציה על אובדן או גניבה של הכרטיס ללא הנפקת כרטיס חלופי... אני רואה לנכון בעת הזו לקבל את עמדת היועמ"ש היינו לאפשר לכל לקוח המחזיק בכרטיס אשראי של הנתבעת, בין אם קיימים בו חיובים עתידיים ובין אם לאו, להודיע על ביטול הכרטיס באמצעים מקוונים".