ביג גלילות: מה גרם ל-150 אלף ישראלים לבקר בו בסופ״ש, והאם ההייפ מוצדק?

תורים של שעות, פקקים איומים ובקשה של ״ביג״ להפסיק להגיע – אך נראה שחנויות הבגדים במתחם הקניות החדש לא הרגישו בהבדל. אז מה גורם לנו לעזוב הכול, לבקר בקניון – ולא לקנות בו? מומחי התנהגות צרכנית מסבירים

ליעם אדיב צילום: ללא
ביג פאשן. יותר מ 160 חנויות מותגים
ביג פאשן. יותר מ 160 חנויות מותגים | צילום: יח"צ

הסופ״ש האחרון היה מוצלח במיוחד עבור מתחם הקניות החדש באזור המרכז, ביג פאשן גלילות. מאז שנפתח רשמית ביום חמישי האחרון, ביקרו בו יותר מ-150 אלף ישראלים, כאשר השיא נרשם, כזכור, ביום שבת – במהלכו פקדו את המקום כ-70 אלף צרכנים פוטנציאליים. למה פוטנציאליים? ובכן, משום שלפי עדויות המוכרים בחנויות המתחם, לא נראה שהעומס המטורף תורגם להצלחה מסחרית.

רוב הצרכנים במקום הציפו את בתי הקפה והמסעדות שהיו פתוחות, זאת למרות שרובן הגדול של החנויות במתחם, בהתאם לשם ״ביג פאשן״, הן מתחום הביגוד והאופנה. למרות פקקי ענק בצומת גלילות שנגרמו כתוצאה מהעומס, שעות שבילו הלקוחות בחניון ובתורים, והודעה מטעם ״ביג״ שמבקשת מהצרכנים להגיע למקום בהמשך השבוע בגלל העומס החריג – נראה שבסופו של דבר רוב המבקרים הגיעו בעיקר להתרשם.

תגיות:
קניון
/
ביג פאשן גלילות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף