הסופ״ש האחרון היה מוצלח במיוחד עבור מתחם הקניות החדש באזור המרכז, ביג פאשן גלילות. מאז שנפתח רשמית ביום חמישי האחרון, ביקרו בו יותר מ-150 אלף ישראלים, כאשר השיא נרשם, כזכור, ביום שבת – במהלכו פקדו את המקום כ-70 אלף צרכנים פוטנציאליים. למה פוטנציאליים? ובכן, משום שלפי עדויות המוכרים בחנויות המתחם, לא נראה שהעומס המטורף תורגם להצלחה מסחרית.
רוב הצרכנים במקום הציפו את בתי הקפה והמסעדות שהיו פתוחות, זאת למרות שרובן הגדול של החנויות במתחם, בהתאם לשם ״ביג פאשן״, הן מתחום הביגוד והאופנה. למרות פקקי ענק בצומת גלילות שנגרמו כתוצאה מהעומס, שעות שבילו הלקוחות בחניון ובתורים, והודעה מטעם ״ביג״ שמבקשת מהצרכנים להגיע למקום בהמשך השבוע בגלל העומס החריג – נראה שבסופו של דבר רוב המבקרים הגיעו בעיקר להתרשם.