בנק לאומי מודיע על הקמת מוקד שירות ומידע ייחודי: מוקד "בפעם הראשונה". מטרתו לאפשר ללקוחות לפנות לבנקאים המנוסים של לאומי לצורך הסבר או ביצוע של פעולות שהם עושים בפעם הראשונה וזקוקים לסיוע בעניינם – בכל תחום בנקאי. בין אם מדובר בהעמדת ערבות בנקאית, העברת כסף לחו״ל, פתיחת תיק ניירות ערך או כל נושא בנקאי אחר - הבנקאים של לאומי ילוו את הפונים צעד אחר צעד עד לביצוע הפעולה המבוקשת.
המוקד החדש, בדומה למוקדי השירות האחרים של הבנק, יפעל בשעות פעילות מורחבות: בימי חול בין השעות 06:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה, ובמוצ"ש - מצאת השבת ועד 23:00 בלילה. מספרו של המוקד הוא 6711*. בנוסף, לקוחות שירצו בכך יוכלו גם לכתוב לבנקאים הודעה בשירות ״כתוב לבנקאי״ באפליקציה, תוך בחירה בלשונית ייעודית: ״מוקד בפעם הראשונה״.
מיטל שירן-הראל, מנהלת השיווק של בנק לאומי: "אנחנו ממשיכים בצעדי ענק להוביל את המערכת הבנקאית בשירות. אני גאה במיוחד להוביל את העבודה על הקמפיין החדש, שמשתתפת בו גם מנהלת המוקד יחד עם הפרזנטור האהוב שלנו גל תורן - ושמדגיש שמהפכת השירות שלנו לא עוצרת ורק תלך ותגבר. אני מתחייבת להמשיך להוביל יחד עם הצוות המוכשר שלי קמפיינים נוספים שיקדמו מהלכי שירות מנצחים. יש למה לחכות".
מוקד "בפעם הראשונה" של בנק לאומי מהווה צעד נוסף במסגרת מהפכת השירות שהבנק מוביל בשנים האחרונות. בין השאר, השיק הבנק את שירות וואטסאפ ישיר למנהלי סניפים המאפשר לכל הלקוחות להתכתב ישירות עם מנהל הסניף האישי שלהם; הרחיב משמעותית את שעות פעילות המוקדים הטלפוניים מ-06:30 בבוקר עד 23:00 בלילה באמצע השבוע, ובמוצ"ש מצאת השבת; התחייב לטיפול בכל פנייה בתוך יום; הקים את "סיירת מנכ"ל" לטיפול בפניות שלא נענו תוך יום ועוד.