"חיה בניקיון הבית": מלי לוי נבחרה כפרזנטורית של מותג שואבי האבק

מלי לוי נבחרה כפרזנטורית של מותג שואבי האבק BISSELL. תוביל את קמפיין המותג המשווק בארץ על ידי קבוצת המילטון. הקמפיין 360 יעלה בטלוויזיה, שילוט חוצות ודיגיטל בהשקעה של 5 מיליון ₪ 

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מלי לוי
מלי לוי | צילום: שי כהן ארבל

קבוצת המילטון יבואנית ומשווקת מותג שואבי האבק BISSELL מודיעה על בחירתה  של השחקנית מלי לוי כפרזנטורית והפנים של המותג בישראל.

מלי תוביל קמפיין 360 (טלוויזיה, שילוט חוצות, דיגיטל וסושיאל) בלמעלה מ -5 מיליון ₪ שילווה את המותג לאורך כל השנה ויעלה בהשקה הראשונית בשבוע השלישי של מרץ ולקראת פסח, תקופת השיא בה הצרכן הישראלי מחפש פתרונות ניקיון עוצמתיים ויעילים במיוחד.

בחירתה של מלי והקמפיין החדש מהווים חיבור ישיר לאסטרטגיה השיווקית של  BISSELL תחת המיתוג “Pet Proven” המעניק פתרונות ניקיון ייחודיים חדשניים לבעלי חיות מחמד. הקונספט “Pet Proven”, מבטיח מוצרים עוצמתיים המיועדים להתמודד עם לכלוך, פרווה וריחות של חיות מחמד.

במרכז הקמפיין ההומוריסטי מנהלת מלי, בחן והומור הידוע שלה, דיאלוג אל מול הכלב המשפחתי המרגיש תחרות אל מול שואב האבק החדש והעוצמתי של BISSELL, המתמחה בניקוי בתים עם חיות מחמד וכולל טכנולוגיה חדשנית המוקדשת לניקוי ה"בלגנים" הקשים ביותר של חיות המחמד, ותחת התובנה העיקרית שאם השואב מתמודד עם הלכלוך הקשה של חיות המחמד הוא מתמודד בקלות עם לכלוך ביתי "רגיל".

לראשונה קבוצת המילטון יוצאת בקמפיין פרסום הכולל פרזנטורית חזקה כתמיכה שיווקית רחבה למותג השואבים השוטפים המוביל בארה"ב, מתןך הבנה כי ניתן לשכפל את ההצלחה האמריקאית גם בישראל.

"הבחירה במלי לוי, כאמא וכדמות ציבורית אהובה ומצחיקה הייתה טבעית ומדויקת אל מול האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של BISSEL. בקלילות ובהומור האופייני למלי היא מחברת הן בין משימות וצרכים להורים ומשפחות עסוקות שמחפשים פתרונות ניקוי חכמים ובין בעלי חיות מחמד תוך הסלוגן "חיה בניקיון הבית" והבלטת המסר עם BISSELL, אפשר ליהנות מחיות בבית בלי להתפשר על ניקיון.

מלי מייצגת ערכים של משפחתיות, אלגנטיות והומור. כמי שמנהלת חיי משפחה דינמיים לצד קריירה מצליחה, מלי מתחברת לערכים של BISSELL, שמאפשרים לכל בית להישאר נקי ומזמין בקלות וביעילות. אנו בטוחים שהחיבור בינה לבין המותג יחזק את הקשר עם קהל הלקוחות בישראל ויחשוף עוד אנשים למהפכת הניקיון העולמית של BISSELL" מוסרת רוני אהרוני סמנכ"לית קבוצת המילטון.

BISSELL מותג השואבים השוטפים מס 1 באמריקה והחלוץ של קטגוריה זו בעולם. מתמחה בשתי קטגוריות של שואבים - שואבים שוטפים ושואבים ידניים המשלבים שאיבה, שטיפה וייבוש במכשיר אחד, ומעניקים פתרון מלא ללכלוך יבש ורטוב בו זמנית . השואבים מיועדים לניקוי מגוון סוגי המשטחים והרצפות, להתמודדות עם לכלוך בעלי חיים וילדים. המותג שם בפרונט את המוצר CROSSWAVE OMNIFORCE EDGE PRO המביא עימו בשורה לישראל של שני מוצרים ב-1 בלחיצת כפתור קלה- משאיבה לשטיפה בקליק.

הקטגוריה השנייה היא מכונות הניקוי של BISSELL המיועדות לניקוי חזק ויעיל בקיטור של מגוון הבדים והריפודים כמו: שטיחים, ספות, מזרנים וריפודי רכב המספקות פתרון עוצמתי להסרת כתמים קשים, לכלוך ואבק שהצטברו בעומק הסיבים. מכונות ניקוי אלו נמכרות בעיקר בתקופה זו של פסח בה הלקוחות מחפשים פתרונות לניקוי הבית.

תגיות:
מלי לוי
/
שואב אבק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף