"טיק טק" חוזרת עם טוויסט על הקלאסיקה – "טיק טק TWO", סוכריות כפולות בגודלן עם שני טעמים בכל אחת. בדקנו את שני השילובים החדשים וההתרשמות מעורבת. הפטל-לימון מעניק בהתחלה מתיקות נעימה של פטל שעוברת לחמיצות לימון מרעננת – הרעיון עובד טוב. המנטה הכפולה פחות מעניינת ולא מוסיפה הרבה על המנטה הרגילה. הגודל הכפול נוח יותר מהמקורי. בסך הכול, ניסיון מעניין, אבל לא מהפכני. מחיר: 8.90 שקלים.
"קרליין" משיקה את "Lip Shine", שפתון באלם בשישה גוונים שקופים שמבטיח לחות ומראה טבעי. בדקנו כמה גוונים מהקולקציה והופתענו בעיקר מהמרקם הנעים – אכן מרגיש כמו באלם עשיר שנספג יפה ולא מותיר תחושה דביקה. הלחות מחזיקה מעמד שעות אחדות בלי צורך במריחה חוזרת. הגוונים עדינים ומחמיאים, במיוחד Rosy ו-Goldy שמעניקים ברק נעים.
החיסרון הוא שבמחיר של כ-80 שקלים יש לא מעט חלופות שעושות אותו הדבר. בנוסף, העמידות אינה יוצאת דופן – השפתון נמחק בקלות אחרי אכילה או שתייה. כשפתון יום יומי זה עובד, אבל היינו שמחים אם היה עמיד יותר. מחיר: 79.90 שקלים.
"מאסטר שף" מרחיבים את קו הממרחים בארבעה טעמים בהשראה ים-תיכונית. התרשמנו בעיקר מממרח הזיתים הירוקים שמציע מליחות מאוזנת וטעם עשיר. גם זיתי הקלמטה טעימים אבל מעט מלוחים מהנדרש. ממרח הפלפלים נעים ומתוק, אבל חסר קצת עומק בטעם. האריסה הפתיעה לטובה – פיקנטית, אבל לא צורבת, עם איזון נחמד של תבלינים. כולם נוחים למריחה וכולם עובדים היטב גם כמטבל. במחיר הזה, תחרות הגונה לממרחים מיובאים. מחיר: 15.90 שקלים.
"ללין" משיקה קולקציית קיץ שמנסה לכסות כל צורך אפשרי לעונה – מתיקי קש ועד נרות ריחניים. עברנו על המבחר והתלהבנו בעיקר מהתיקים הקלועים שמגיעים במגוון צבעים קיציים. איכות הקליעה נראית גבוהה והגדלים נוחים לשימוש יום יומי. תיקי הרחצה/איפור פרקטיים ועמידים למים. הנרות והדפיוזרים בסטנדרט הרגיל של ללין – ומצוינים למי שרוצה לגוון קצת את הניחוחות הקבועים. מחיר: 429.90-39.90 שקלים.
יקבי כרמל מנסים להציע פתרון לקיץ הישראלי עם “Selected Ice Edition” – שני יינות שמיועדים לשתייה עם קרח. בדקנו את שני הבלנדים והתרשמנו בעיקר מהלבן – הסוביניון בלאן מוסקט אכן מרענן עם קרח ומעניק תחושה קלילה וטעימה. הניחוחות הלימוניים עם נגיעות האפרסק עובדים היטב. האדום פחות משכנע – היה חסר לנו עומק, והוספת הקרח דיללה מדי את הטעם. הרעיון של יין עם קרח לא חדש בעולם, אבל נדיר בישראל. במחיר הזה, הלבן שווה ניסיון, האדום פחות. מחיר: 32 שקלים.
תפוזינה חצי-חצי – תפוזינה מנסה לרכוב על טרנד התה הקר עם שני שילובים חדשים: תה ירוק עם לימונענע ותה ירוק עם אפרסק. השאלה היא אם השילוב עובד. התה ירוק-לימונענע מרענן, אבל הטעמים לא באמת מחדשים משהו. התה ירוק-אפרסק מוצלח יותר, עם איזון נעים בין המרירות העדינה של התה למתיקות הפירותית. הבעיה היא שבשני המקרים הטעם מאוד דומה לדברים שכבר טעמנו ונמצאים על המדפים. כמשקה קיצי קליל, זה עובד.
“After Shower” הוא מותג חדש שמנסה להציע פתרון מלא לניחוח יום יומי עם בשמים ומוצרי טיפוח תואמים. הבושם "Cotton Breeze" נעים ועדין, ו-”Aqua Fresh" הגברי מרענן בלי להיות דוחף. מוצרי הטיפוח עובדים טוב – הקרמים מרגיעים וג'לי הרחצה מנקים יפה. הבעיה היא שאין כאן חידוש אמיתי. נכון, הריחות טובים, אך יש לא מעט מוצרי טיפוח עם ניחוחות מעניינים, והיינו שמחים למשהו חדש ומרענן. נקודת זכות - המחירים הגונים. מחיר: בושם – 129.90 שקלים, קרם גוף – 29.90 שקלים.
ג'ייד משיקה את "Glow FX Liquid Blush", סומק נוזלי שמבטיח עמידות של שמונה שעות ומראה טבעי. בדקנו את שני הגוונים והתרשמנו מהמרקם הקטיפתי שאכן נספג מהר ולא משאיר תחושה דביקה. הצבע מאפשר בנייה יפה. האפליקטור נוח ומאפשר שליטה טובה במינון. העמידות אכן מרשימה – התכשיר החזיק היטב כמעט יום שלם ללא נזילות או דהייה. הבעיה היא טווח הצבעים המוגבל: שני גווני ורוד בלבד, שלא מתאימים לכל צבע עור. מחיר: 139 שקלים.