המתיחות ביטחונית המורכבת בארץ הובילה את הציבור למצוא נחמה ביצירה, משחקים ומוצרי פארם. ברשת הסטוק מזהים שינוי מובהק בהרגלי הצריכה - "הורים רוצים להחזיר שליטה לשגרה הביתית". מתחילת הלחימה עם איראן, מדווחת הרשת על עלייה משמעותית של כ-30% ברכישת צעצועים לעומת תקופה רגילה.
ההורים הישראלים, שנמצאים בימים מתוחים, התגייסו לשמור על שגרת הילדים - בין קירות הבית. אבל לא רק צעצועים - גם מחלקות מוצרי הפארם מציגות עלייה של 23% ופריטי היצירה מציגות עלייה ניכרת של 42% ברכישות.
לדברי הרשת, לקוחות רוכשים באופן ממוקד: צבעים, חומרי יצירה, משחקים התפתחותיים וגם מוצרי פארם יומיומיים - כערכה לשהות ממושכת בבית.