בזמן שהעורף דרוך - ההורים בחרו בצעצועים: עלייה של 30% ברכישות

בזמן שישראל התמודדה עם המתיחות ביטחונית, הציבור מצא נחמה ביצירה ומשחקים. רשת הסטוק מדווחת: עלייה של 30% בצעצועים, 23% בפארם ו-42% ביצירה. "הורים רוצים להחזיר שליטה לשגרה הביתית"

מיטל שרעבי צילום: פרטי
חנות צעצועים, צילום אילוסטרציה
חנות צעצועים, צילום אילוסטרציה | צילום: אינג אימג'
2
גלריה

המתיחות ביטחונית המורכבת בארץ הובילה את הציבור למצוא נחמה ביצירה, משחקים ומוצרי פארם. ברשת הסטוק מזהים שינוי מובהק בהרגלי הצריכה - "הורים רוצים להחזיר שליטה לשגרה הביתית". מתחילת הלחימה עם איראן, מדווחת הרשת על עלייה משמעותית של כ-30% ברכישת צעצועים לעומת תקופה רגילה.

ההורים הישראלים, שנמצאים בימים מתוחים, התגייסו לשמור על שגרת הילדים - בין קירות הבית. אבל לא רק צעצועים - גם מחלקות מוצרי הפארם מציגות עלייה של 23% ופריטי היצירה מציגות עלייה ניכרת של 42% ברכישות.

עופר ברק, מנכ״ל ובעלים של רשת הסטוק
עופר ברק, מנכ״ל ובעלים של רשת הסטוק | צילום: סטודיו הסטוק

לדברי הרשת, לקוחות רוכשים באופן ממוקד: צבעים, חומרי יצירה, משחקים התפתחותיים וגם מוצרי פארם יומיומיים - כערכה לשהות ממושכת בבית.

"פחות מסכים, יותר צבעים ודבק"

תגיות:
צעצועים
/
מלחמה
/
רשת הסטוק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף